Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko geelikynnet ottaa lyhyisiin ja huonokuntoisiin kynsiin?

Vierailija
26.07.2011 |

Minulla ei ole koskaan ollut rakenne/geelikynsiä. Olen aina järsinyt kynsiäni ja kynnet ovat muutenkin epätasaiset. Tietääkö kukaan, voiko tällaisten kynsien päälle laittaa geelikynnet? Olen lopen kyllästynyt näihin omiin..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiin laitetaan ensin tipit eli pidennykset, joitten päälle geelikynsi rakennetaan.

Vierailija
2/10 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutessa kynsien pituutta voi myös geelillä lisätä. Käytännössä se tehdään niin, että sormen päälle (lähtemään hieman kynnen alle) laitetaan "folioalusta" ja sitten vaan geelataan niin pitkälle kuin halutaan. Tuohon "folioon" ei geeli tartu vaan kun geeli kuivuu ko. alusta otetaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiin laitetaan ensin tipit eli pidennykset, joitten päälle geelikynsi rakennetaan.

Voidaan siis tehdä pelkkä geelipidennys ns. muotin avulla. Silloin alle ei tule tippiä.

Vierailija
4/10 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kasvaneet, niin geelaus omien kynsien päälle. Itselläni ollut geelikynnet nyt 5v ja aina omien kynsien päälle geelattu, ensimmäisellä kerralla tipit

Vierailija
5/10 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan siis tehdä pelkkä geelipidennys ns. muotin avulla. Silloin alle ei tule tippiä.

Vierailija
6/10 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka kauan geelikynnet kestävät? Koska pitää huoltaa?

Entä onko väliä jos kynnen pinnassa uria ja uurteita?

Kiitos nopeista vastauksista, taidan alkaa etsiä hyvää paikkaa "unelman"toteuttamiseen =)

Vierailija
7/10 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotain uutta? Olen kuullut tipeistä. Ja en ole ap.

Minulla meni kynnestä yksi kulma halki juuri ennen kuin menin teettämään geelikynsiä. Olin melkein maani myynyt mutta asia hoitui todella helposti. Geelikynnen tekijä otti tosiaan siivun foliomaista materiaalia jonka kietoi sormeni ympärille niin että osa meni hieman kynnen alle. Sitten hän vaan levitti geeliä koko kynnelle ja tuolle foolimaiselle materiaalille niin, että kynsi oli taas kokonaisen näköinen. Käsi ei kun ultralampun alle ja geeli kovettumaan, sitten muotti pois ja tuloksena ehjältä näyttävä kynsi! :D Tokihan sitä piti sitten muotoilla ja vähän ohentaa (piikin näköisellä laitteella) alapuolelta.

Vierailija
8/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina järsinyt kynsiäni ja kynnet ovat muutenkin epätasaiset.

Geelikynsistä on usein apuakin kynsien pureskeluun, ja geelikynsien allahan ne omat kynnet voivat rauhassa toipua. Lue täältä geelikynsistä http://www.geelikynnet.info

Vierailija
9/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippejä, juuri noin kuin joku edellä kertoi. En halunnut mitään huippupitkiä kynsiä, mutta omanai ovat niin haperot, etten saanut kasvatettua niitä alkuunkaan. N. 5mm tehtiin muotilla lisää.

että kuinka kauan geelikynnet kestävät? Koska pitää huoltaa?

Entä onko väliä jos kynnen pinnassa uria ja uurteita?

Kiitos nopeista vastauksista, taidan alkaa etsiä hyvää paikkaa "unelman"toteuttamiseen =)

Huoltoväli on yleensä 3-5 viikkoa, riippuen kuinka nopeasti luonnolliset kyntesi kasvavat, ja miten hyvin geeli pysyy. Jotkut merkit pysyy toisilla, toiset toisilla. kokeilemalla tietää.

Urat ja uurteet ei jää näkyviin geelin kanssa. Eikä muutenkaan haittaa.

Vierailija
10/10 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaarana on se että geelin alle jää ilmaa ja jos sitä kynttä ei puhdisteta kunnolla ja kynnelle jää bakteeri joka aiheuttaa kynnelle vihreän pilkun (HUOM) Se ei ole vaarallista jos se on VAALEANVIHREÄ mutta jos siihen on tullut tummanvihreä ja hieman isompi laikku suosittelen menemään ammattilaiselle!!!