Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö teidän lapset kovaa mekkalaa?

Vierailija
26.07.2011 |

Vai osaavatko puhua normaalillakin äänellä? Useilla tuttavilla näyttäisi olevan sellaisia lapsia jotka kailottavat koko ajan kovaan ääneen, ihmettelen miten vanhemmilla hermot kestää kuunnella sellaista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa omiin korviini.

Voihan olla että olen vaan tottunut siihen kailottamiseen..

Vierailija
2/8 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin lapset oppivat päiväkodissa huutamaan, koska siellä ei muuten saanut asiaansa kuuluville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuorimmainen on kyllä äänessä lähes taukoamatta.

Vierailija
4/8 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuorimmainen on kyllä äänessä lähes taukoamatta.

meillä tekemään lapsista kailottajia, mikähän siellä meni pieleen?

Vierailija
5/8 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kailottaakin oikein innostuessaan.

Vierailija
6/8 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitolapsissa on aina vähintään yksi kailottaja ryhmässä. Mä en meinaa kestää sitä, koko ajan saa sanoa, ett "puhu hiljempaa", ja se auttaa suunnilleen seuraavan lauseen ajan. Oikeasti, mun korvat on tosi kovilla noiden kailottajien takia.

Vierailija
7/8 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kärsin todellakin keskimmäisen lapseni, tyttäreni, kailotuksesta. Kaikki asiat ilmaistaa kailotuksella. Unissaankin kailottaa, ei siis puhu unissaan vaan kailottaa. Päivät ja yöt läpeensä. Ihan kamalaa. Joka päivä sanon varmaan 20-30 kertaa "Ole hiljempaa/älä kailota" ja lopulta vain "OLE HILJAA!!" Jonkun kaamean trauman hänelle varmaan kehitän tästä. Mutta mikään ei ole niin karseeta kuin kailottava tyttö/nainen. Jostain syystä poikani eivät kailota. Tilanne on surullinen. Onko jollain apukeinoja tähän?

Vierailija
8/8 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta puhuvat normaalilla äänellä, usein jopa hiljaa.

Mekkala tulee kaikenlaisista leikkiin kuuluvista äänistä. Piipaa-piipaa, viuh, tsäp, apuaaaa! Koko ajan myös kolistelevat ja tömistelevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi