Kehtaako sitä naapurin isäntää pyytää fb-kaveriks?
Oisko tyhmää laittaa fb:n kautta viesti, että tuu kahveelle?? Taitaa kyllä olla :(
MIKSI mä oon näin vässykkä? En mä yleensä ole tuntemattomienkaan kanssa yhtään ujo. Se on kyllä aika paljon vanhempi mua, jos se ois samanikänen, niin en epäröis näin paljon.
Kommentit (18)
mut siis mä toisessa ketjussa pohdin, että meenkö käymään oven takana ja pyydän kahville kun mulla on tylsää
suoraan oven taa ja sano että on tylsää, voiko sua pyytää juttuseuraksi.
leivot jotakin hyvää, sellaista joka säilyy pari kolme päivää. Ja seuraavan kerran kun näet sitä naapurin isäntää, pyydät kahville. Teet vaikka tikusta asiaa, jos näet hänet kotinurkilla ja alat juttelemaan, sitten ohimennen sanot, että mitäs jos lähdet kahville.
Tai pyydä sitä tekemään joku miehen homma. Sekin voisi olla tehokas juttu ja sitten tarjoat kahvit palkaksi. Sellainen tekee miehen itsetunnolle hyvää kun saa olla tärkeä!
leivot jotakin hyvää, sellaista joka säilyy pari kolme päivää. Ja seuraavan kerran kun näet sitä naapurin isäntää, pyydät kahville. Teet vaikka tikusta asiaa, jos näet hänet kotinurkilla ja alat juttelemaan, sitten ohimennen sanot, että mitäs jos lähdet kahville.
Tai pyydä sitä tekemään joku miehen homma. Sekin voisi olla tehokas juttu ja sitten tarjoat kahvit palkaksi. Sellainen tekee miehen itsetunnolle hyvää kun saa olla tärkeä!
mutta täällä mualla, periferiassa.
Isännät ja emännät on maatilallisia.
Mikä isäntä rivarissa asuu?? Isännät ja emännät on maatilallisia.
minun asuinseudullani voi ihan yleisesti nimittää naapurissa asuvaa herrashenkilöä naapurin isännäksi ja frouvaa sitten emännäksi, asuivat he sitten kerrostalossa tai maatilalla.
Vasta eronnut?? Onko hyvää avioliittoainesta?? Mieti vähän.
ap
tuolla se äsken kekkuloi pelkissä pikkareissa takapihalla... :P
mitä siitä, jos miehelle tulee taka-ajatuksia, mukavahan se on ihmisiin tutustua :) Kulje siitä ohi ja jää jututtamaan pilke silmäkulmassa ja kysy jos tekee mieli vaikka jätskiä, kun oot just itelles keittämässä kahvetta...
Vasta eronnut?? Onko hyvää avioliittoainesta?? Mieti vähän.
ap tuolla se äsken kekkuloi pelkissä pikkareissa takapihalla... :P
Isäntä joka käyttää pikkareita??!
mitä et itse osaa tehdä. Eiks teidän keittiön lamppu vaikka pitäis vaihtaa? Siis koko valaisin - pelkän lampun kiertäminen irti on ehkä vähän liian helppoa.
Tai tunget jotkut pitsipöksyt viemäriin tai ruohonleikkurin terien ympäri ja pyydät sitä korjaamaan. Sitten syytät väärään paikkaan joutuneista pöksyistä lapsia, jotka aina tekevät pahojaan...
Ja muistat tarjota kahvit päälle kiitokseksi.
Sehän on varsin nykyaikainen naapurikyttäyksen muoto!
esim. tekeekö remonttia tai rassaako autoa jatkuvasti? Välttämättä ei tarvi pyytää apuun, vana voit mennä kysymään neuvoa, tyyliin "Hei, kun sä näytät ymmärtävän noista autoista, niin osaatko sanoa, mistä tää natina kuuluu?" Sitten mies on imarreltu eikä malta olla selvittämättä asiaa. Niin saat jutun auki ja sitten voit kutsua kahville.
Mua alko itteenikin naurattamaan toi isäntä ja pikkarit yhistelmä! :D
Kyl me äsken muutama sana vaihdettiin, kun se käytti koiraansa metikössä ja minä lastani... Mut en saanu pyydettyä käymään. Kyl tää tästä vielä kehkeytyy!
Ei tarvitse itse yrittää keksiä puhuttavaa, kun voi rupatella koiran ja lapsen touhuista.
Pysythän palstalla kertomassa, miten käy! Alkoi kiinnostaa! =)
esim. tekeekö remonttia tai rassaako autoa jatkuvasti? Välttämättä ei tarvi pyytää apuun, vana voit mennä kysymään neuvoa, tyyliin "Hei, kun sä näytät ymmärtävän noista autoista, niin osaatko sanoa, mistä tää natina kuuluu?" Sitten mies on imarreltu eikä malta olla selvittämättä asiaa. Niin saat jutun auki ja sitten voit kutsua kahville.
Ja sitten istutat sen autoon, hyppäät sen syliin ja sanot, että TÄMÄ NATINA!
Vapaalle laitat heti viestiä, varatulle ei.