maistraattihäissä naimisiin mustassa kotelomekossa?
Vai onko liian synkkä väri? Just isän hautajaisia vasten ostin mustan pellavakankaisen kotelomekon, mulla ei mekoilla ole paljon käyttöä joten ajattelin voisinko laittaa päälle kun mennään syksyllä naimisiin maistraatissa. Siihenhän vois laittaa jonkin värikkään huivin tai boleron päälle...
Kommentit (11)
Musta kotelomekkohan on ajattoman tyylikäs valinta juhlaan kuin juhlaa! Itselläni oli päällä mustat suorat housut ja viininpunainen villatakki.(Illan juhliin vaihdoin juhlavammat vaatteet)
isän hautajaiset ja omat häät samassa mekossa? Joo, en laittais.
Huivi tai bolero piristämään ja vaikka joku kukka hiuksiin =)
ei ne nyt sentää hautajaiset oo.!
mutta EHKÄ, jos laitat siihen jonkun värillisen huivin tai poleron kaveriksi.
ja siellä on totuttu näkemään kaikkea farkuista kermakakkukolttuihin.
Itselläni oli kapea pikkumusta, ei kuitenkaan kotelomekko. Mielestäni se ei ollut lainkaan synkkä, ja olen tosi tyytyväinen siihen miltä näytän hääkuvissani. Miehellä oli musta puku ja hopeanharmaa kraka.
ihan sama mitä siellä on päällä muutaman minuutin toimituksessa
osaat irtutua mekosta siinä mielessä, ettet itse ajattele oman isäsi kuolemaa kun puet sen päälle.
Mielestäni musta käy hyvin, kuten täällä on jo sanottu niin huivit ja kukkaset yms muut koristeet tekevät ihmeitä mustalle asulle :)
ja pikkumustalla? Oliskohan tää mun mekko sittenki enemmän pikkumusta? Mekko pellavaa ja valmiiks sellanen vähän "ryppynen" ja hieman kiiltäväpintainen ja siinä pienet hihat.
Tosta "ryppysyydestään" huolimatta oikein siisti ja myyjän mukaan käy erittäin hyvin hautajaisiin.
No kyllä laittaisin.
Itsellä maistraattihäät tulossa syksyllä, aattelin juurikin jotain mustaa kotelo-/takkimekkoa, ja ihan hyvin voisin laittaa vaikka isän hautajaisissa olleet kuteetkin mutta siellä olin housuissa. Turha tosiaankaan ostaa joka ikiseen tilisuuteen uutta settiä jos on vaara että jää kertakäyttöiseksi.
mutta itse pidän kotelomekkona sellaista kauttaaltaan kapeaa "tasaista" kangasta olevaa mekkoa (siis vastakohtana esim. ruusukkeille aj muille yksityiskohdille) jossa ei ole mitään liehuvuutta helmassa ja jossa on joko pienet suorat hihat (ei mitään pussitusta tms.) tai muutaman sentin levyiset olkaimet.
Mun mekkoni ei mielestäni ollut kotelomekko, kun siinä oli ensin tiukka sileä rinnat peittävä yläosa ohuilla spagettiolkaimilla, sitten alaosassa materiaali vaihtui niin että siinä oli kapea alushame ja sen päällä löysempi sifonkihelma.
Mutta onnittelut sinulle naimisiinmenosta!