En saa enää nukuttua, kun mietin Norjan tapahtumia
Ei olisi pitänyt lukea silminnäkijöiden kertomuksia. Lapsiraukat... Ei tuollaista voi tapahtua..
Kommentit (3)
älä nyt enää ainakaan lue aiheesta mitään tarkempaa. Olen vähän sitä mieltä ettei kaiken maailman kauheuksiin kannata syventyä liikaa, koska pahuutta nyt vain on ja tulee olemaan joka puolella, ja tavallaan se asian repostelu ja kauhistelu vain voimistaa teon voimaa... Siis tottkai onnhyvä tietää mitä maailmalla tapahtuu ja on tapahtunut, muttei pitäisi antaa pahuudelle liikaa huomiota.
Joskus teininä luin liikaa keskitysleireistä, kävin myös Auswitchissä kun sielläpäin oli reissua, ja huomasin ettö aloin nähdä painajaisia aiheesta... Onneksi ne loppui viimein, mutta in kyllä pari vuotta tarkoituksella lukematta mitään aiheesta.
Työntää asiaa mielestäni pois. En osta esim. Iltalehtiä enkä liiemmin puhu aiheesta kenenkään kanssa. Onneksi lapset ei kysele kun en itsekään pysty käsittelemään tuota.
Voi vaikuttaa siltä että porskutan vain eteenpäin mutta ei se ihan niin ole.
Kyllä se kuitenkin tapahtui... Vaikkei sitä järjellä voikaan käsittää eikä hyväksyä. Minäkin olen nukkunut tosi huonosti monta yötä tämän vuoksi, kun olen vellonut noissa ajatuksissa :I
Moni ei näytä miettivän tätä asiaa sen kummemmin, sen kun vain porskuttavat menemään. Tietenkin pitää elää omaa elämää, mutta tuntuu oudolta, että eikö tää pysäytä ketään sen enempää...
Kyllä se kuitenkin tapahtui... Vaikkei sitä järjellä voikaan käsittää eikä hyväksyä. Minäkin olen nukkunut tosi huonosti monta yötä tämän vuoksi, kun olen vellonut noissa ajatuksissa :I
Moni ei näytä miettivän tätä asiaa sen kummemmin, sen kun vain porskuttavat menemään. Tietenkin pitää elää omaa elämää, mutta tuntuu oudolta, että eikö tää pysäytä ketään sen enempää...