ja niin sai 8-v korvikset. Vähänkö on ylpee niistä :D
Kommentit (20)
käyttää muutenkin koruja mielin määrin :)
ap
käyttää muutenkin koruja mielin määrin :)
ap
Reikä on kuitenkin kipua aiheuttava, ei ehkä mene umpeen koskaan(jää jälki).
Anyway, 8-vuotias ei ehkä ole ihan täysin pohtinut loppuun asti reikien ottamista.
Typerää vanhemmilta kun antavat noin pienen otattaa reiät korviinsa!!!!
Jaa? :D Minä sain reiät korviini yhdeksänvuotiaana, enkä nyt omasta mielestäni mitenkään kieroon kasvanut. Ja muistelisin että ikätovereistanikin taisi aika moni olla noin samoja ikiä, kun ensimmäiset korvakorunsa saivat.
enkä näe niissä mitään haittaa. Tarviiko tässä maailmassa kaikkea niin loppuun asti ajatella, eikä voisi joskus vain tuottaa iloa lapselle?
Nykyään en korvakoruja edes käytä ja toivottavasti lapsenikaan eivät sellaisia tule haluamaan.
häviää iholla lähes huomaamattomaksi. Sain itse korvikset 4 -vuotiaana:) ihme kun jotkut jaksaa tällaisestakin marista. Mun tyttö saa korvikset heti, kun itse haluaa.
sain korvikset minäkin (80-luvun alussa) ja kyllä suurimmalla osalla alkoi tuolloin jo korvikset olla... Paitsi naapurin uskisperheen tytöllä, joka ei saanut korvakoruja ennen rippikoulua.
tatuoinnin seuraavaksi synttärilahjaksi?
Meidän tyttö ei saanutkaan, kun eivät alkaneet tekemään reikiä. Ilma kuulemma liian hapokas. :DDD
Odotellaan sitten joku aika (pakkasia??) ja uusi yritys. :))
T: se 6-vuotiaan äitee aiemmasta ketjusta
Itse "ampuminen" kävi tosi nopsaan ja kivuttomasti, ilmekään ei värähtänyt!
olin 8kk kun sain ekat korvakoruni. Ei siitä sillin 80 luvun lopulla kukaan keuhkonnut! Lapsena oli kivaa kun sai käyttää erilaisia kivoja korviksia ja isompana mukavaa kun reiät oli jo valmiina.
Ap, tuossa asiassa ei oo mitään moitittavaa :)
Onnittelut pikkuneidille korviksista
5-vuotiaana 80-luvun alussa. Kukaan ei korvaa lotkauttanut! Nykyään vaan pitää takertua kaikkeen...
hyppäsin puusta ja sinne jäi rinkula. Nyt aikuisena saatiin repeämä korjattua. Omalle tyttärelleni en anna ennenkuin vähän rauhoittuu kiipeilyt.
ja olisi saanut mutta perui sitten kuitenkin kivun pelossa. Minä sain omani 11-vuotiaana ja taisin olla luokallani viimeinen.
Nythän on heinäkuu ja mätäkuuhun on yli 2kk.Miksi ne silloin tulehtuis jos ei ens viikolla.?
Ne on pienin asia mikä mun elämässä on ikinä haitannut.
Minä sain korvikset 6-vuotiaana nimpparilahjaksi. Ihan itse ne halusin ja äiti suostui. Ei sattunut ja olin niistä niin ylpeä.
Nythän on heinäkuu ja mätäkuuhun on yli 2kk.Miksi ne silloin tulehtuis jos ei ens viikolla.?
googletapa mätäkuu...
kun antavat noin pienen otattaa reiät korviinsa!!!!