Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+35 naiset kasvojen hoito

Vierailija
25.07.2011 |

Kertokaahan millaisia voiteita tms käytätte.. Itse en vielä mitään ja pieni uurre huulessa jo näkymässä. Eli taitaa olla korkea aika perehtyä voiteisiin? :) Laittakaa myös purnukoiden nimiä ja noin hintoja. Kiitos :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 30 vuotiaana käyttämään yövoidetta: Vichy Liftactive Retinol Night Care.

Päivisin käytän vain paria tippaa neitsytkookosöljyä ja kevyttä meikkivoidetta/värillistä kosteusvoidetta.

Kokeilin joskus silmänympärysvoiteita, mutta ne pahensivat tilannetta. Silmänympärykseni tykkäävät mitä vähemmän niille tekee yhtään mitään.

Vierailija
2/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene pro luonnonkosmetiikka- sivuille. myös muita luonnonsarjoja, Laveraa, Melvitaa jne. Vain paras kelpaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherilta olen tilannut ja käyttänyt sekä Active Sensitive- ja Serum Vegetal3-silmänympärysvoiteita. Molemmat ovat mielestäni ihan tehokkaita, mutta jälkimmäinen saattaa hetkisen kirvellä herkkäihoisia.

Periaatteessa silmänympärysvoidetta voinee käyttää myös huulien ympärillä. Hintaluokka on noin 20 euroa (tarjouksessa halvemmalla). Serum Vegetal-sarjaan kuuluu paljon muitakin tuotteita ikääntymistä vastaan.

Vierailija
4/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kuitenkin naamarasvoja, joskus harvoin jotain silmänympäryksiin. Minusta YR:n tuotteet on aivan loistavia, vaikka niillä onkin joittenkin silmissä halpis- ja sekundatuotteitten leima.

Vierailija
5/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voide laajentaa rypyt suoriksi, niin eikö olekin loogista, että uurteet isonevat? Parhain rasva on Erisanin parabeeniton, lisäaineeton, väritön voide.

n. 30 vuotiaana käyttämään yövoidetta: Vichy Liftactive Retinol Night Care. Päivisin käytän vain paria tippaa neitsytkookosöljyä ja kevyttä meikkivoidetta/värillistä kosteusvoidetta. Kokeilin joskus silmänympärysvoiteita, mutta ne pahensivat tilannetta. Silmänympärykseni tykkäävät mitä vähemmän niille tekee yhtään mitään.

Vierailija
6/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mulla. Ikää on just kohta 39, viimeisin ikäveikkaus oli 28 :)

Kesäisin päivetys ja ripsiväri toimii hyvin.

Vierailija
7/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihon kuivuessa talvella jotakin ihan tavallista kasvoejn kosteusvoidetta a la Nivea tai parempana versiona apteekin Louis Widmer -päivävoidetta.

Nykyisin olen ruvennut käyttämään aurinkorasvaa SK20 poskipäihin ja huulien ympärille, olen ruvennut saamaan pigmenttikertymiä (maksaläiskiä) ilman sitä.

En ole vielä ryppyinen yhtään mistään, mutta silmien alla iho näyttää ohuelta. Harsomaisuutta vähitellen ilmaantumassa.

41v

Vierailija
8/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän silmänympärysvoiteena Eucerinia (koska sisältää aurinkosujan 15 SPF), päivävoiteena Baba De Caracolin geeliä ja yövoiteena BM Optireitinin a-vitamiinivoidetta. Ei ryppyjä, ikää 41v.

Vierailija
9/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on ollut öisin se regenerating yövoide, ja on hyvä. ovat keveitä ja sopivia pohjoismaiselle iholle

Vierailija
10/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetiikan suurkuluttaja. :) Kaapista löytyy purnukkaa joka lähtöön ja käyn säännöllisesti myös kasvo- ja vartalohoidoissa. Viimeisin löytöni on Phytomer-sarja. Muina tuotteita La Mer, RVB, Environ. Tykkään hemmotella itseäni ja hoidot ovat omaa aikaani arjessa, vaikka en arkipäivisin paljoa meikkaa tai hiuksiani väkerrä muuten, kunhan on perussiisti ja puhdas ulkoasu.

Vierailija
11/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kesäisin jotain kevyttä silmänympärysvoidetta (esim. Pirkka-sarjan voide hajusteeton ja hyvä hinta-laatusuhteeltaan). Talvella tuhdimpaa; Louis Widmerin mm. Päivävoiteena Avenen tehokosteuttajaa. Öisin laitan kasvoihin mitä milloin. Etanavoidetta, Weledan manteliöljyä, joskus Avitcid- voidetta sekoitettuna perusvoiteeseen jne. Puhdistan ja kuorin. Käyn muutamia kertoja vuodessa kosmetologilla.

Vierailija
12/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ihonhoitoa on välttää aurinkoa ja tupakkaa sekä muistaa kosteuttaa ja putsata iho hyvin.

Olen 45-vuotias, iho ohut ja kuiva, mutta olen välttynyt liiemmiltä rypyiltä. Ihon kuivuus katosi samantien, kun lakkasin pesemästä kasvojani aamulla. Putsaan ihon kunnolla illolla, laitan siihen syväkosteuttavaa (kesällä kevyempää) hajusteetonta ja parabeenitonta kosteusvoidetta (ihan perusvoide riittää) sekä silmänympärysvoidetta, jota olen käyttänyt jo 25 vuotta.

Jos ei ole taipumusta näppylöihin, ei tarvitse pestä aamulla. Lisäksi olen käyttänyt meikkivoidetta aina: siinä on uv-suoja. Olen varma, että se on suojannut minut sekä auringolta että talven tuiskuilta. En voisi olla tyytyväisempi ihooni.

Vierailija
13/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vettä pesemiseen niin iho pysyy hyvänä

Vierailija
14/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoidon perussettiin kuuluu RENin Keep young and beautiful -seerumi (suhteellisen uusi löytö ja aivan mahtava tuote), Lancomen Primordiale silmänympärysvoide, Sensai Silk kosteusvoide, Sensain puhdistusöljy ja voide. Talvisin Shiseido Benefiance silmänympärysvoide on tehokkaampi kuivalle iholleni.

Eivät ole halvimmasta päästä, mutta ostan yleensä matkoilta ja lentokentiltä sekä tarjouksista kotimaassa.

Vierailija
15/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 19!!!!

Vierailija
16/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiteita:

http://www.feelunique.com/p/Mary-Cohr-Clarifying-MatiCream-50ml

http://www.lookfantastic.net/dermalogica-active-moist-50ml/10363758.html

Talvella iho kuivuu enemmän:

http://www.apteekkituotteet.fi/Avene-Hydrance-Optimale-Light-Hydrating-…

http://www.feelunique.com/p/Mary-Cohr-Orange-Energy-Cream-50ml

------

En todellakaan laittaisi iholleni perusvoidetta, mulla on aika vaikea iho. Se joko rasvoittuu, kuivuu tai tulee näppyjä jos on väärä voide. Kokeiltu on halpikset. Nämä mitä käytän ei ole halpoja, mutta netissä silti edullisempia. Lisäksi paljon riittoisampia kuin halvat.

Vierailija
17/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Dr.Hauschkan silmänympärysvoide. Nyt mun on pakko mainostaa: näillä tuotteilla on tulokset olleet enemmän kuin ilahduttavia. Aikuinen 39v sekaiho on muuttunut tasaiseksi, vuodenaikojen vaikutus ihoon ei enää näy ja tunnu niin paljon. Ihohuokoset on pienentyneet sekä ilmerypyt että hienot juonteet tasoittuneet.

Vierailija
18/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavia verkkosivuja?

Vierailija
19/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.feelunique.com/

http://www.lookfantastic.com/home.dept

huom. näissä postikulut sisältyvät jo hintoihin!

http://www.cheapsmells.com/

http://www.fragrancedirect.co.uk/

Olen käyttänyt näitä nettikauppoja jo vuosia. Posti kuljettaa kotiovelle.

Vierailija
20/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdolliset ongelmat: rasvoittuu ja tulee helposti näppyjä, herkkä ja punoittava, couperosan alkuakin on, lisäksi pintakuiva eli hilseileviä kohtia etenkin talvisin, iän myötä myös ryppyjä ja veltostumista (ikä 52) ja vieläpä pigmenttivirheitä, luomia ja pisamia joka lähtöön.

Olen kokeillut monenlaista ja päätynyt apteekissa myytäviin Avènen erittäin herkän ihon tuotteisiin: Skin Recovery Cream on parasta. Yöksi laitan paksumpaa versiota ja päivällä kevyempää, tosin juuri nyt minulla on saman sarjan couperosa-voide päiväkäytössä.

Silmänympärysvoidetta tarvitsen, koska luomeni turpoavat muuten aivan nakeiksi. Tällä hetkellä käytössä L'Oréalin Youth Code, keväisin allergia-aikaan turvaudun aina Lancômen Hydra Zeniin, mutta se on liian kallista ympärivuotiseen käyttöön. Myös Clarinsin geeli on ok.

Minäkään en pese kasvojani vedellä aamuisin vaan käytän silloin vain kasvovettä. Iltaisin putsaan Erisanilla. Silloin tällöin laitan Avènen kosteuttavan naamion tai jonkin syväpuhdistavan hoidon, mutta niistä jotkut saavat ihoni punoittamaan ihan hirveästi, esim. Lumenen turvetöhnä. Niissä menee helposti raha hukkaan.

Monet voiteet olen käyttänyt käsi- ja vartalovoiteina, kun ihoni ei ole tykännyt.