Ala-asteikäiselle pitäisi riittää että aurinko tekee hiuksiin raidat
Hiusvärit ovat aikamoista myrkkyä ja tietääkseni niissä on ihan kiellot, että minkä ikäisille vasta suositellaan. Hormonit menee sekaisin ennen kuin menkat alkaa, sitten ihmetellään kun ei lapsia kuulu aikuisena yms
Kommentit (3)
Hyvä ap! On sentään jotain järki-ihmisiäkin täällä palstalla. PIdetään lapset lapsina ja opetellaan turhamaisuutta sitten ajallaan, aikaisintaan yläasteella.
hiusten värjäämisestä. Sanoin, että vasta 15 v. saa värjätä, mutta vanhin kun siirtyy nyt yläasteelle, niin ajattelin myöntyä. Kaikki vanhimman lapsen kaverit ovat jo värjänneet hiuksia, nuorimman lapsen kavereista yksikin sai värjätä jo eskari-iässä. Tuntuu tosi ikävältä olla ainoa äiti lasten lähipiirissä joka vastustaa hiusten värjäämistä nuorena.
mutta ap:n pointti lienee ollut, ettei niitä myrkkyjä turhaan kannata nuoren antaa käyttää.
Ja jos ei aurinko vaalenna niin sitruuna vaalentaa.
Itse olen juuri luopunut hiusten värjäämisestä, kun olen lukenut, millaisia myrkkyjä ne ovat.
Suomalaiset naiset uskovat aivan turhaan siihen kampaajien propagandaan, että "hiukset ovat maantien harmaat". Harvalla niin on. Itsellänikin on syvän tummanruskeat. Ihan kauniit ovat. Ja koetan pitää nyt niin, ettei aurinko vaalentaisi turhaan syvää väriä.