Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkoholisti. Miten pääsen eroon?

Vierailija
25.07.2011 |

Nyt voin myöntää näin nimettömänä. Olen aloittanut tissuttelusta mukamas rentoutuakseni vkloppuisin ja siitä alkoi aina myös arkipäivisin. Nykyään juon lähes joka arkipäivä n. 3-6 annosta ja usein ehkä 2x kuukaudessa kunnon kännit. Pahinta tässä on, etä minulla on 1,5-vuotias lapsi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten otat itseäs niskasta kiinni ja lakkaat juomasta. Eipä tuohon muita keinoja taida olla. Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut ensimmäisen askeleen paranemisessa. Tunnustamisesta, siitä että myöntää olevansa alkoholisti, homma lähtee. Hyvä motivaattori sinulla on vieressäsi eli se pieni lapsi, jolle toivoisi parempaa elämää.

Muutos on mahdollinen, mutta apua tulet tarvitsemaan. Ota heti huomenna yhteyttä paikkakuntasi päihdepalveluun. http://www.apua.info/Kategoriat.aspx?classID=3591a6c8-5ce1-4af8-bc73-76…

Vierailija
4/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa kun kohtaat tosi-asian. Tarvitset paljon tukea; terapiaa ja vertaistukea. Mutta tee se, itsesi ja lapsesi vuoksi!!!!!! Näen työssäni nuoria aikuisia jotka sydäntäsärkevästi koettavat käsitellä turvatonta, alkoholille menettämäänsä lapsuutta. Pelasta lapsesi siltä!! Samoin näen lähipiirissä pari perhettä joilla "ei ole mitään ongelmaa" elämä on yhtä juhlaa ja pikku tissuttelua josta ei ole mukamas mitään haittaa. Eivät tajua ollenkaan mitä heidän lapsensa jäävät paitsi. Voimia:)

Vierailija
5/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että vielä alkoholisti

3-6 päivässä??

Perushysteerinen huomionkipeä ämmä enemmänkin

Vierailija
6/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos vaan , jopa netissä nimettömänä halutaan pilata jonku mahiksen raitistua. Huh, huh!

Tsemppiä ap:lle ja toivon, että raitistut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän