Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi

Vierailija
24.07.2011 |

ei ole koskaan pitänyt minusta, enkä ole saanut luotua hyvää suhdetta häneen vaikka tosiaan luontaisestikin heti alusta alkaen olen yrittänyt. Ei puhu minulle kuin pakon edessä muutaman sanan, yrittää hakeutua miehen seuraan vaikka toiseen huoneeseen aina kun voi kyselläkseen asioistamme minulta salaa, lapsille yrittää puhua minua vastaan ja toimii minusta käsittämättömällä tavalla. Miehen mielestä tietysti asiassa ei ole ongelmaa kuin korkeintaan minun suhtautumisessani. Että pitää vaan ymmärtää.

Olisin toivonut, että mies olisi joskus pistänyt anopin ruotuun edes lievästi tai minulle myöntäisi, ettei ko henkilön käytös ole ihan ok.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa samantapaiset välit anopin kanssa. Välillä on todella raskasta kun tämä ihminen puuttuu joka asiaan eikä kunnioita mielipiteitäni lainkaan. Miehen mielestä minä ylireakoin tai muuta, mutta hänen äitinsä on ok ja oikeassa koska tuntee poikansa.

Vierailija
2/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että miehesi on anopin poika, he ovat tunteneet toisensa noin 20 vuotta pitempään kuin sinä olet tuntenut miehesi. Heillä on paljon enemmän yhteistä kuin sinulla ja miehelläsi.

Ja tuo "anopin laittaminen ruotuun" kertoo siitä, että miehen pitäisi tehdä sinulle selväksi, mikä on paikkasi. Se ei ole anopin kiusana olemista vaan taustalla pysymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis kuinka paljon yhteistä niin ei fiksu ihminen puutu toisten aikuisten elämään.

Vierailija
4/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhettään meille. Katsottiin, että se on kaikille parasta, koska meillä on 3 nuorempaa sisarusta ja näidenkin kanssa esikoisella on hyvät välit. Jos tähän tulisi nuorikko naama norsunvitulla, ei kenelläkään olisi kivaa.

Siksi poika käy meillä ilman vaimoaan. Tämä ei pääse sanomaan, että anoppi täytyy asettaa ruotuun, koska emme ole missään tekemisissä.

Vierailija
5/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta anopin on syytä yrittää tulla toimeen miniän kanssa ja päinvastoin ja miehen pitää tehdä tiettäväksi miniää moittivalle anopille, ettei moinen käytös sovi.

En miniänä ole mennyt naama mutrussa anoppilaan tai ole muutenkaan käytöskyvytön vieraisilla.

Vierailija
6/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tartte tollasta ihmistä kattoo. Ihme äitejä kun ei pystytä pojastaan irrottautumaan. Täytyy olla vähän sairas.

Vierailija
7/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tartte tollasta ihmistä kattoo. Ihme äitejä kun ei pystytä pojastaan irrottautumaan. Täytyy olla vähän sairas.

kun menee naimisiin, mutta nainen saa edelleen käydä äitinsä luona, jopa shoppailemassa tämän kanssa? Eikö naisten tarvitse tehdä pesäeroa äitiin ja ymmärtää, että etenkin omien lasten syntymä on piste suhteessa omaan äitiin. Siitä eteenpäin tulee pärjätä yksin, koska mieskään ei saa omaa äitiään tavata.

Vierailija
8/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein helpoin tapa on välttää kaikkea kontaktia anoppiin. Sinne on turha mennä koska sinua ei tulla kuitenkaan koskaan hyväksymään ja jos miehesi ei ole seisonut tähänkään asti kertaakaan rinnallasi vaan äitinsä rinnalla, niin ei se tule sitä tekemäänkään.

Eli älä mene käymään.

Jos pelkäät että anoppi mustamaalaa ja puhuu sinusta pahaa kun et ole paikalla, niin se on turhaa. Ei sun läsnäolosi ole sitä tähänkään asti estänyt, miksi vastaisuudessakaan.

Vierailija
9/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki molemmilla oikeus tavata perhettään. Anopin pitäisi tiedostaa että miniä on osa poikansa perhettä eikä olla vastaan.

Vierailija
10/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki molemmilla oikeus tavata perhettään. Anopin pitäisi tiedostaa että miniä on osa poikansa perhettä eikä olla vastaan.

ongelma ei ole anoppi vaan miniän suhtautuminen kaikkeen, niin vikahan on silloin siinä miehessä eikä ap:n halussa kokea anoppi uhkana.

Vierailija
11/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee naimisiin, mutta nainen saa edelleen käydä äitinsä luona, jopa shoppailemassa tämän kanssa? Eikö naisten tarvitse tehdä pesäeroa äitiin ja ymmärtää, että etenkin omien lasten syntymä on piste suhteessa omaan äitiin. Siitä eteenpäin tulee pärjätä yksin, koska mieskään ei saa omaa äitiään tavata.

Miksi äidit kokevat pojan vaimon/tyttöystävän uhkana? Miksi ihmeessä ei olisi edes jonkinlaista yritystä tai tarvetta kunnioittaa poikansa valintaa ja elämänkumppania?

Toki jos elämänkumppani vain nyrpistelee, arvostelee ja kiukuttelee, asia on eri, mutta jos lähtökohtaisesti anoppi ei suostu tutustumaan eikä edes keskustelemaan, on anopissa vikaa.

Jokainen aikuinen tekee pesäeroa vanhempiinsa ja ryhtyy elämään omaa erillistä elämäänsä. En ymmärrä näitä äitinsä jalustalle nostavia poikia sen enempää kuin äidissään roikkuvia naisia. Molemmissa on vikaa pahasti. Läheinen toki voi äitinsä kanssa olla, mutta läheisin on ilman muuta se asuinkumppani ja omien lasten vanhempi.

Kenenkään ei tarvitse pärjätä yksin tai katkaista välinsä. Normaaleissa ihmissuhteissa kyetään tulemaan toimeen.

Vierailija
12/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos se onkin oma asenteesi, joka tuo ne ongelmat? Jos olet mustasukkainen miehesi äidille jo siitä, että nämä istuvat kahvilla kaksi minuuttia pitempään kuin muut...

Eli mistä ihmeestä kumpuaa tuollainen epävarmuus, joka sinulla on. Olet lihava? Ruma? Huono koulussa? Surkeat hampaat? Haiset?

Vierailija
13/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos se onkin oma asenteesi, joka tuo ne ongelmat? Jos olet mustasukkainen miehesi äidille jo siitä, että nämä istuvat kahvilla kaksi minuuttia pitempään kuin muut...

Eli mistä ihmeestä kumpuaa tuollainen epävarmuus, joka sinulla on. Olet lihava? Ruma? Huono koulussa? Surkeat hampaat? Haiset?

ap:n ongelmista mutta sinä olet selvästi ainakin ilkeä.

Vierailija
14/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äidit kokevat pojan vaimon/tyttöystävän uhkana? Miksi ihmeessä ei olisi edes jonkinlaista yritystä tai tarvetta kunnioittaa poikansa valintaa ja elämänkumppania? Toki jos elämänkumppani vain nyrpistelee, arvostelee ja kiukuttelee, asia on eri, mutta jos lähtökohtaisesti anoppi ei suostu tutustumaan eikä edes keskustelemaan, on anopissa vikaa. Jokainen aikuinen tekee pesäeroa vanhempiinsa ja ryhtyy elämään omaa erillistä elämäänsä. En ymmärrä näitä äitinsä jalustalle nostavia poikia sen enempää kuin äidissään roikkuvia naisia. Molemmissa on vikaa pahasti. Läheinen toki voi äitinsä kanssa olla, mutta läheisin on ilman muuta se asuinkumppani ja omien lasten vanhempi. Kenenkään ei tarvitse pärjätä yksin tai katkaista välinsä. Normaaleissa ihmissuhteissa kyetään tulemaan toimeen.

anna miehensä ja tämän äidin keskustella koskaan kahdestaan, koska ap pelkää heidän puhuvan hänestä.

Ja olen valmis lyömään satasen vetoa, että kun anoppi kuolee, kirjoittaa ap että "me perimme" vaikka vain mies olisi perijänä. Silloin kelpaavat anopin asunnosta saatavat rahat ja kesämökki, mutta elävänä anoppi on aina paska.

Vierailija
15/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei miehen tule hyväksyä huonoa käytöstä keneltäkään vaimoaan kohtaan, ei edes omalta äidiltään.

Itse olen läheinen äitini kanssa, mutta jos hän alkaisi epäystävälliseksi tai muutoin kohtelemaan huonosti miestäni, niin kyllä todellakin mainitsisin tästä ja vaatisin parempaa käytöstä omaa puolisoani kohtaan. Ensisijaisesti olen lojaali miehelleni jos hänen käytöksensä ei anna aihetta muuhun.

Se, että on jonkun äiti, ei anna vapautta kohdella jotakuta huonosti.

Vierailija
16/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei miehen tule hyväksyä huonoa käytöstä keneltäkään vaimoaan kohtaan, ei edes omalta äidiltään.

Itse olen läheinen äitini kanssa, mutta jos hän alkaisi epäystävälliseksi tai muutoin kohtelemaan huonosti miestäni, niin kyllä todellakin mainitsisin tästä ja vaatisin parempaa käytöstä omaa puolisoani kohtaan. Ensisijaisesti olen lojaali miehelleni jos hänen käytöksensä ei anna aihetta muuhun.

Vierailija
17/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei miehen tule hyväksyä huonoa käytöstä keneltäkään vaimoaan kohtaan, ei edes omalta äidiltään. Itse olen läheinen äitini kanssa, mutta jos hän alkaisi epäystävälliseksi tai muutoin kohtelemaan huonosti miestäni, niin kyllä todellakin mainitsisin tästä ja vaatisin parempaa käytöstä omaa puolisoani kohtaan. Ensisijaisesti olen lojaali miehelleni jos hänen käytöksensä ei anna aihetta muuhun. Se, että on jonkun äiti, ei anna vapautta kohdella jotakuta huonosti.

jos on vain ap:n oma kokemus asiasta, mutta jota kukaan muu ei ole huomannut? Miten mies voi laittaa äitinsä ruotuun, jos kyseessä on vaimon aivojen kehittämä harha, kuten ap:lla?

Vierailija
18/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei miehen tule hyväksyä huonoa käytöstä keneltäkään vaimoaan kohtaan, ei edes omalta äidiltään. Itse olen läheinen äitini kanssa, mutta jos hän alkaisi epäystävälliseksi tai muutoin kohtelemaan huonosti miestäni, niin kyllä todellakin mainitsisin tästä ja vaatisin parempaa käytöstä omaa puolisoani kohtaan. Ensisijaisesti olen lojaali miehelleni jos hänen käytöksensä ei anna aihetta muuhun. Se, että on jonkun äiti, ei anna vapautta kohdella jotakuta huonosti.

jos on vain ap:n oma kokemus asiasta, mutta jota kukaan muu ei ole huomannut? Miten mies voi laittaa äitinsä ruotuun, jos kyseessä on vaimon aivojen kehittämä harha, kuten ap:lla?

sinä voit vetää tuollaisen johtopäätöksen?? Oletan, ettet tunne ap:ta ynnä muita asiaan liittyviä, kuten en minäkään. Ihmettelen vain, millainen ihminen kirjoittaa faktana tuollaista, yksinkertainen?????

Vierailija
19/19 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän me valitsemme puolisomme ja jos emme ole valmiita heitä puolustamaan edes omille vanhemmillemme, niin minkä arvoisena heitä pidämme? Meillä ainakin oma perhe on se ydin, jota jokainen arvostaa ja sitä arvostusta myös odotamme muilta. Ei minulle kukaan, ei oma äitini eikä mieheni äiti eikä kukaan muukaan, saisi koskaan ikinä tulla haukkumaan miestäni, eikä kyllä lapsianikaan.

Olisiko teidän mielestä siis teidän oman äitinne vika, jos miehenne äiti (eli siis isoäitinne) haukkuisi teidän äitiänne? Ihan siis sama mikä haukkumisen syy on, mutta koska miehen ensisijainen tehtävä on aina pysyä lojaalina omalle äidilleen, niin ts. myös teidän oma äitinne olisi siinä tilanteessa se paska?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi