Sinä, joka laitoit äsken 15-16-vuotiaan tytön kuvan tänne keskustelupalstalle!
Jos hänen raskaus olisi susta oikeasti järkyttävää, siis sydämestäsi järkyttävää, et varmaan levittelisi tästä alaikäisestä tytöstä kuvia netin keskustelupalstalla. Minkälaisen elämän hän tulee saamaan? No hän tulee luultavasti käymään aika kovan elämänkoulun. Toivottavasti hänellä on hyvät apujoukot elämässä, tukemassa häntä tässä suuressa elämänmuutoksessa. Itse haluat selkeästi vain levittää meheviä juoruja koko Suomen kansalle. Mun mielestä saisit hävetä!
Kommentit (7)
Asiasta olisi voinut kertoa myös ilman kuvaa...
motiivina olla joku ihan muu kuin aito huoli... Vituttaa kun aikuiset ihmiset kehtaavat käyttäytyä noin.
poistettiin. En edes itse ymmärtänyt ilmiantaa sitä. Siis kuka tekee tollasta? Järjetöntä! Päässä jotain vikaa.. Ei oo ihan kaikki ruuvit tallella.
ja ikuistakin. Netin muisti on yllättävän pitkä, joten jokaisen kannattaa pitää se mielessä, kun julkaisee kuvan/tietoja itsestään tai antaa alaikäiselle luvan julkaista kuvia/tietoja itsestään.
Ihan sama linkitääkö sivun vai ei jonnekin keskustelupalstalle, se on aina riskinä kun "avautuu" netissä. Hakukoneet myös löytävät sivut helpostikin. Kyllä vastuu tytön tapauksessa on tytöllä ja tytön vanhemmilla.
"avautua" netissä
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Ty%C3%B6asioista+puhuessa+kannattaa+o…
Mä ilmiannoin sen.