Lue keskustelun säännöt.
610 000e?!
23.07.2011 |
Kommentit (5)
Huh, pitää olla jo liikaa rahaa aika paljon jos maksaa tuosta tönöstä noin paljon, hyvä jos 100.000e arvoinen on ei varmaan sitäkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
maalaiset huutelee vedätystä ja kuvittelee, että talo tuossa maksaa.
Ei talo itse. Tonttia ja sijaintia kun ei voi muuttaa, kiinteistolle voi sen sijaan tehda mita vaan... Siksi onkin hassua miten jotkut perustavat asuntokauppansa vaikkapa keittion varustukseen, kun se on lahinna se epaoleellisin asia...
Pelkästään se on tuolla alueella vähintään 300000 euron arvoinen.
en ikinä ostais edes puolella tosta summasta