Lue keskustelun säännöt.
ihana viikonloppu...
22.07.2011 |
Mieheni on kalassa, lapsi nukkuu ja minä leikin äsken dildollani...että näin hieno viikonloppu meillä taas tiedossa. jos minä menisin esim. baariin, niin mies siitää hirveän mustasukkasuuskohtauksen saisi. Ei voi ymmärtää miestä, kun ei anna, mutta ei anna munkaan saada. Tätä menoa on asunto laitettava myyntiin. Eli mieheni on pihtari ja kuitenkin mustasukkainen...aaaargh
Kommentit (2)
Meillä naidaan ilta yhdeksältä, olit paikalla tai et! :)
No totta puhuen, yllätä miehesi! hoida lapsi vaikka mummolaan ja miehen kanssa kalaan...siellä rupeat haluamaan seksiä, ihan taatustin antaa!!!
1-3 x viikossa?
Hieno ajatus, mutta.......
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä naidaan ilta yhdeksältä, olit paikalla tai et! :)
No totta puhuen, yllätä miehesi! hoida lapsi vaikka mummolaan ja miehen kanssa kalaan...siellä rupeat haluamaan seksiä, ihan taatustin antaa!!!
Näin miehistä näkökulmaa, ja minäkin tykkään kalastella/liikkua luonnossa, mikä sen mukavempaa kun toinen tulee mukaan omiin harrastuksiin ja haluaa vielä seksiä siellä...nam ;)
Minä kyllä kalastelen pumppuhuoneessa karvalammella usein miten pystypilkillä :) ja en pistäis pahakseen vaikka toinen lähtisi baariin ja minä kalalle, en siis ole yhtään mustasukkainen, tämä luonne kun on vaan saatu, sitä on vaikea opetella.
Ottakaa asia ihmeessä puheeksi, ennen kuin asuntoa laitatte myyntiin.