Kuumelijoita Turusta?
Onko täällä seuraksi kuumeiljota 20 vuotiaalle kuumeiljalle?
Turkuun ollaan muuttamassa syyskuussa ja ois mukava vaihtaa kuulumisia ja tutustua.
http://kiroilevakissa.blogspot.com/
Kommentit (23)
Laitoin sulle tositosi pitkän viestin, toivottavasti saatais iso porukka!
Jos sen kerrot, niin voin ottaa yhteyttä, Turussa nimittäin asustelen.
Vups :) Nooh kirjoitusvirheitä sattuu... varsinkin kun puhelimella on netissä :( pahoittelen. Ihan vaavikuumeesta puhun...
alakulttuurin laji yms.
Tuohon kuumeilijoiden alakulttuuriin :) olen kyllä jo kuulunut. Nyt taidan kuulua leikki-ikäisten äitien ryhmään...
Vups :) Nooh kirjoitusvirheitä sattuu... varsinkin kun puhelimella on netissä :( pahoittelen. Ihan vaavikuumeesta puhun...
No harmi, ois vaan mukava saada jostain saman tilanteen jakavia seuraksi.
Yksi ammatti jo on, ja vuoden töissä ollut, nyt uudestaan opiskelemaan... Mutta kiitos vaan huolehtimisesta... Ja kun tässä perheessä on kaksi tienaamassa...
tääl ois 16 v yhenlapsen äiti ja toisesta kuumeileva!
Pessimisti o jo nii vanha ettei mukulaa ees saa :D
Ehnaa... Mitens onko lapsen isä viel kuvioissa vai mettästätkä toista "isää" jumalauta tommosten teinien kanssa!!!!!
Luin kans kamalaa blogia jostain angstiteini äidistä, huhuuh...
Ehnaa... Mitens onko lapsen isä viel kuvioissa vai mettästätkä toista "isää" jumalauta tommosten teinien kanssa!!!!!
KYLLÄ ON ISÄ MUKANA! MIKSEI OIS? ON SE SENKIN LAPSI! JA VITTUUKS SE SULLE KUULUU? OOT VAAN KAFE KUN MÄ OON NUARI JA SÄ TOMMONE VANHA KALKKI VITTU!
KYLLÄ ON ISÄ MUKANA! MIKSEI OIS? ON SE SENKIN LAPSI! JA VITTUUKS SE SULLE KUULUU? OOT VAAN KAFE KUN MÄ OON NUARI JA SÄ TOMMONE VANHA KALKKI VITTU!
Luin kans kamalaa blogia jostain angstiteini äidistä, huhuuh...KYLLÄ ON ISÄ MUKANA! MIKSEI OIS? ON SE SENKIN LAPSI! JA VITTUUKS SE SULLE KUULUU? OOT VAAN KAFE KUN MÄ OON NUARI JA SÄ TOMMONE VANHA KALKKI VITTU!
Juu niin tasaselta vaikutat.... Jos vaikka kierrukan ottaisit?
Miks ottaisin????????+ Haluun lisää NYT
. Onkos pk ees suoritettu?
Elä tänne muuta lisääntymään tyhmä teini!