Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut Kelloggs-muroista tarroja?

Vierailija
22.07.2011 |

Mistä löysit koodin? Yritin mennä Kelloggs-stickers sivustolle, mutta siellä on vain saksankieliset sivut ja niille meidän koodit eivät kelvanneet.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodit löytyy muropaketin sisältä.www.kelloggs-stickers.com ja sieltä valitse suomi silloin pitäisi onnistua

Vierailija
2/18 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toimii hyvin siihen saakka, kun pitäisi tallentaa koodit. Sen jälkeen ei tapahdukkaan sitten yhtään mitään. Sivu ei vaihdu eikä koodit tallennu. Turhauttavaa touhua, meillä kovasti lapset oottivat niitä tarroja.

-Pettynyt mainontaan-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsiikö joku laittaa niitä koodeja tähän? laittakaa tulemaan!

Vierailija
4/18 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilasimme tarrat onnistuneesti noin kuukausi sitten. Vielä ei ole näkynyt. Kohta alkaa tuntua, etteivät tulekaan. Onneksi murot olivat mieleisiä.

Vierailija
5/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kolmet erilaiset tarrat. Hyvin olen löytänyt suomalaisen sivuston ja toimittivat tekeleeni nopeasti. :)

Nyt tilasin neljännen tarra-arkkini saksan kieliseltä sivustolta, sillä en löytänyt enää suomalaista, mutta hyvin se sieltäkin onnistui ja koodini kelpasivat sinnekin.

Tuntuu vähän epäreilulta, kun minä onnistun saamaan kasapäin tarroja, vaikka olen aikuinen. Toivon todella, että lapsiperheetkin ovat onnistuneet saamaan tarransa. :D

Vierailija
6/18 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki yritin tilata niitä mut tuli vaan ruottalaiset sivut aika omituista

Vierailija
7/18 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kesti?

En muista tarkkaan milloin tilasin, mutta ne tulivat suunnilleen viikko sitten. Ainakin reilu kuukausi siinä meni, ehkä kaksikin. Luulin jo että niitä ei tulekaan. Mutta itse tarrat ovat kyllä kivoja, mutta toimitusaika järkyttävän pitkä.

Vierailija
8/18 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä saa??

Vierailija
9/18 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viestiketjussa kerrottu osoite näytti toimivan edelleen. Tehtiin uusi tilaus uusilla koodeilla, kun edellisestä tilauksesta ei ole kuulunut mitään, tilattu varmaan yli 2 kk sitten. Saa nähdä tuleeko ensi vuonnakaan tarroja...

Vierailija
10/18 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löydä mitään suomeks kaikki on vaan ruotsiks ja saksaks :O

Vierailija
11/18 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sei sivusto toimi?!!kun klikkasin sivustoa niin siellä on saksankielinen.miten saa suomen kieliseksi kellodds-stickers:sin??????????????

Vierailija
12/18 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäreiluu ku toisen saa ja mä en juuuuussst!

Vierailija
13/18 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa!!

Vierailija
14/18 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin yritin tilata niitä, mutta eteen tuli vain saksalaiset sivut. Aika ihmeellistä toimintaa kun ei pysty tilata niitä, vaikka kuinka mainostetaan

Vierailija
15/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löydä oikeaa sivustoa mistä pääsisin koodeja kirjoittamaan ,kuka neuvois avutonta.kiitos.

Vierailija
16/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit koodin? Yritin mennä Kelloggs-stickers sivustolle, mutta siellä on vain saksankieliset sivut ja niille meidän koodit eivät kelvanneet.[/i

kysyin Kelloggsilta ja tässä vastaus, meillä toimii.

Sivusto www.kelloggs-stickers.com tulisi avautua etusivulle, josta voi klikkaamalla valita suomen kielen. Mikäli sivusto ei automaattisesti aukea, pyydämme että suljette sivuston, poistatte internet asetuksista "evästeet" ja kokeilette uudestaan.

Vierailija
17/18 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kesti?

Vierailija
18/18 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kerran tilannut mutta nyt en enää muista että minne piti mennä ne koodit laittamaan. oli kyllä ihan suomenkielinen sivu.joten täälläkin kaipailtaisiin ohjeistusta. :)