Onko muita, jotka ei ole saanut miehensä kanssa orgasmia?
Unissani kyllä, mutten mieheni kanssa. Alkaa rassaamaan.
Kommentit (31)
Nykyinen mies ei koske alapäähäni edes sormin, saati sitten nuolisi.
Yhdyntä kestää n. 1-3 min. ja aina takaa päin.
Todellakin rassaa.
Nuollessa tai sormin kyllä mutta en silloinkaan niin helposti ja niin voimakasta kuin omin avuin.
paitsi joskus myös lähetyssaarnaaja- asennossa.
Porvoosta päivää eikö niin? Miksi edes olisit sen kans jos ei onnistu.
klitorisorgasmit taattu AINA... ja on tosi hyvä siihen varsinaiseenkin tarkoitukseen, eli niskan hierontaan.
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/340996
opeta myös miehesi hieromaan sormillaan emättimesi etuseinämän g-pistettä.
M29
tuohan on vain miehen pussien tyhjennystä eikä mitään rakastelua
vastaus oli siis sille naiselle, jolla mies hoitaa homman takaanpäin 3 minuutissa.
Vai ettekö kehtaa? Turha valittaa sitten
Täällä myös yksi. Unissani olen kanssa joskus saanut, ja yksinäni saan helposti. Yhdenkään miehen kanssa en ole saanut. Tiedän kyllä aika hyvin syytkin, mutta niille on aika vaikea tehdä mitään. Ehkä ajan kanssa...
Olen aina ollut innokas seksiin ja välillä kiihotun kyllä äärimmilleen, mutten kuitenkaan laukea. Sain ekan orkun käsisuihkulla 36-vuotiaana. Siihen asti olin kokeillut vaikka mitä. Mieheni nuolee minua vaikka kuinka kauan ja tekee vaikka mitä ihanaa, mutta en vain laukea. Käsisuihkullakin siihen menee 15 minuuttia. Voitte kuvitella että vesilasku on iso... Klitorikseni on ilmeisesti ei-herkkää laatua. Vasta suihkun tärinä ja lämpö saa jotain aikaan. Lisäksi olen huomannut että minulla pitää olla härskejä mielikuvia suihkun lisäksi, ilman niitä mielikuvia ei orkku tule. Vibratkaan ei tärise riittävästi. Oiskohan tuosta OBH-Nordikasta apua minulle? Olisi ihana laueta edes kerran miehen ollessa vieressä. Tosin kerran kun pyysin miestä käyttämään vibraa, hän ilmaisi olevansa kyllästynyt olemaan pelkkä kokeenkäyttäjä. Sen jälkeen en ole ehdottanut. Ehkä en kuitenkaan täysin luota että olen mieheni silmissä ihana. Kun ei koskaan sano mitään positiivista minulle. Olenkin miettinyt että pitäisikö kokeilla toista miestä, laukeaisinko toisen kanssa?
Sen voin sanoa, että ei se kokonaan ole miehestä kiinni, vaan lähestulkoon koko juttu on kiinni mun päästä. En osaa rentoutua ja antaa orgasmin tulla, vaikka haluaisin. Yksin voin saada vaikka kolme kertaa viidessä minuutissa. Tosin ei nyt joka kerta.
Joku on saanut sinut uskomaan, että vika on korviesi välissä - luultavasti sellainen mies, jota kyrsii oma taitamattomuutensa makuuhuoneessa. Itse en saanut exän kanssa yhtään orgasmia, oman mieheni kanssa taas helposti. Jos asia on kiinni jonkun päästä, niin miehen. Oma mieheni on täyspäinen ihminen, jota voin kunnioittaa. En loppujen lopuksi edes halua kokea kovin syvää läheisyyttä (jollaiseksi orgasminkin lasken) jonkun itsekeskeisen friikin kanssa.
Asiaan pitää täysin keskittyä eikä ajatella huomista kauppareissua.
Joku on saanut sinut uskomaan, että vika on korviesi välissä - luultavasti sellainen mies, jota kyrsii oma taitamattomuutensa makuuhuoneessa. Itse en saanut exän kanssa yhtään orgasmia, oman mieheni kanssa taas helposti. Jos asia on kiinni jonkun päästä, niin miehen. Oma mieheni on täyspäinen ihminen, jota voin kunnioittaa.
Voi elämän urpo sua :( kyllä se kuule on jokaisen omasta päästä kiinni tuleeko orkku vai ei. Jos seksi muuten on hyvää ja riittävää. Itse pystyn esimerkiksi tahallani ajattelemalla arkisia asioita estämään orkun tulon vaikka mies tekee kaiken hyvin ja paremminkin. Sitten kun heittäydynkin hommaan vapautuneesti ja naturellisti niin ka-boom! orkku tulee heti.
että saat?
joskus mielikuvissa kuvittelen että katson meitä filmiltä, miten se penis uppoaa vakooni, joka kosteana litsyy ja lätsyy.
Emättimen seinissä alkaa tuntua sellainen ihana polte ja sieltä se sitten kohta lähtee, uuuh, ihanaa!
Kiitos kun kerroit mielikuvasi. Minä en tosiaan saa muuta kuin sillä suihkulla. Ja olen huomannut että mielikuvien pitää olla sellaisia, että joku käyttää minua hyväksi. Ikäänkuin olisin itse viaton ja mies minua himoitsee. Että onko se jotenkin mielessäni kuitenkin kiellettyä?
Minäkään en n:ro 19
Ihan sitä miten sairaan hyvälle se tuntuu kun penis liikkuu emättimessä
Joku on saanut sinut uskomaan, että vika on korviesi välissä - luultavasti sellainen mies, jota kyrsii oma taitamattomuutensa makuuhuoneessa. Itse en saanut exän kanssa yhtään orgasmia, oman mieheni kanssa taas helposti. Jos asia on kiinni jonkun päästä, niin miehen. Oma mieheni on täyspäinen ihminen, jota voin kunnioittaa.Voi elämän urpo sua :( kyllä se kuule on jokaisen omasta päästä kiinni tuleeko orkku vai ei. Jos seksi muuten on hyvää ja riittävää. Itse pystyn esimerkiksi tahallani ajattelemalla arkisia asioita estämään orkun tulon vaikka mies tekee kaiken hyvin ja paremminkin. Sitten kun heittäydynkin hommaan vapautuneesti ja naturellisti niin ka-boom! orkku tulee heti.
Tietenkään asia ei ole kiinni vain omasta päästä - jos kumppani on sanokaamme pateettinen friikki jolla on massiiviset seksuaaliset estot, kyllä se haittaa.
vaikka miehesi tyydyttäisi sua käsin, suulla tai jollakin vibralla?
Mä olen saanut näillä keinoin, mutta en aina, enkä koskaan yhdynnän aikana. Ja melkoisen työn takana on nuokin orkut olleet! Usein menee ainakin puoli tuntia, joten urakka on raskas meille molemmille. Menee mulla kyllä kauan silloinkin, kun itse masturboin. Unissani saan orkun aika usein.