Miksi miestäni ei kiinnosta enää mitä minulle kuuluu?
hän ei kysele koskaan mihin menen taikka missä olen jne.
Minun edellinen ja sitä edellinenkin suhde oli samanlainen... kumppaneita lakkasi kiinnostamasta mitä teen ja mitä mulle kuuluu ylipäätään.
Kellään kaverillani ei ole ollut tälläisiä suhteita. Asiat on puhuttu ja setvitty muttei vaiettu kuoliaaksi kuten minulle käy aina.
Kommentit (9)
alkuinnostus aina jossain kohtaa vähän lopahtaa. Jos ei vaan ole oikea mies vielä osunut kohdalle. Olet varmasti mielenkiintoinen omalla tavallasi kuten jokainen, se sinun miehesi taitaa vielä odotella jossain :)
mutta näin mulle aina käy. Olen kai liian väritön ja vaatimaton. :(
ap
Kun ovat muutaman ensimmäisen vuoden aikana muodostaneet käsityksensä, että mitä sulle millonkin kuuluu, niin sitten olettavat sun mielen ja kuulumisten menevän näiden kaavojen mukaan.
Riko vähän kaavaa ihan perustavanluontoisesti.
Yllätä miehesi ja hanki vaikka joku harrastus joka on vasta juuri alkanut sinua kiinnostaa. Teot puhuvat enemmän kuin sanat.
Meillä mies jo ihan avasi keskustelun kun kerran perässä ajaessaan näki minun ajavan päin puanisia vahingossa. Ei ollut kuvitellutkaan että minulle voi niin käydä. Samoin kun lähdin rankkasateeseen lenkille, jo oli kysymässä että onko jokin hätänä kun en yleensä sellaista tee.
Mitäs jos luet jotain ihan oudonnäköistä kirjallisuutta? Et yhtään suutu sellaisista asioista mistä yleensä? Vietät aikaasi vähän erilaisemmassa seurassa? Ehdotat lomakohteeksi jotain itsellesi epätyypillistä? Enkä nyt tarkoita että alat feikkaamaan olevasi jotenkin erilainen kuin oikeasti olet, vaan että ihan aidosti vähän tuot itsestäsi sellaista puolta esiin mikä arkena ei aina näy.
Vähän kuin itselläni se että saatan kyllä innostua lenkkeilemään sateessakin tai olla niin hajamielinen että ajan päin punaisia ja kas, heti olin kiinnostava, että mitäs mitäs, mites sä nyt näin.
Sit on sekin että jos vietätte kovasti paljon aikaa yhdessä ja jos elämänne on pysynyt aika samanlaisena, niin siinä ei ole paljoakaan selvää otettavaa enää. Jos on jämäkästi jotain tiettyä mieltä jostain vuodesta toiseen ja elää ja ajattelee tietyllä tavalla asioista, niin sellaistahan se sitten on, mitäs siinä kyselemään kun tietää jo mitä toinen on mieltä. Enemmän erillistä ajanviettoa ja omia erillisiä kavereita ja omia erillisiä harrasteita voi auttaa myös.
katso peiliin, sieltä se vika löytyy
katso peiliin, sieltä se vika löytyy
yirtän miettiä mitä voisin kehittää. Kyllä minulla on harrastuksia, aktiivinen liikunta ja piirtäminen.
Kerran hän näki minun piirrostuksia ja hämmästyi että sinähän osaat piirtää.. en ollut ikinä aiemmin näyttänyt hänelle omia piirrostuksiani.
ap
Pitää miettiä mikä teki alkuaikoina mielenkiintoiseksi, mitä teitte silloin? Teettekö samoja juttuja nykyään? Meikkaatko tai laitatko itsesi miehesi ollessa paikalla kotona kuten olisit treffeillä? Ostitko pieniä yllätyksiä kun tapailitte, miten nyt? Oletatko asioita tai olettako mies. Oletko miestä kohtaan iloinen ja huomioitko häntä, haluat ja olet hänestä kiinnostunut?
Huomiota kun saa niin itsekin piristyy ja huomioi toisen.
teette yhdessä, mistä juttelette? Onko teillä lapsia? Teetkö joka päivä samoja asioita?
vai eikö se ole mahdollista ylipäätään?
ap