Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita joilla raskausaikana ei kasva rinnat ollenkaan

Vierailija
22.07.2011 |

Mulla kyllä maha kasvaa ja painoa tulee muualle, mutta AA kuppini ei kasva ollenkaan. Jo 2 synnytystä takana ja sama homma. Mistä voi johtua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta minulla on tosi vähän rauhaskudosta rinnoissa joten imetyskään ei onnistunut. Jos sinä olet voinut hyvin imettää, niin sitten en keksi syytä.

Vierailija
2/15 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnytyksen jälkeen AA-kuppini lähestulkoon räjähtivät B-C-kupeiksi, kun maito nousi. Nahka venyi ja arpia tuli. En uskalla edes ajatella millaiset nahkapussit jää jäljelle sitten kun lopetan tämän kolmannen imetyksen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, mutta tissit ei juurikaan kasvaneet raskausaikana. Tietty sillon kun maito nousi, mutta sitte muutamassa viikossa taas normalisoituivat. Samoja liivejä käytin raskausaikana kuin ennen raskauttakin, ja imetysaikanakin.

Toisaalta oon ajatellu että jos koko ei kasva niin ehkä just sen takia eivät ole paljon roikahtaneetkaan! Kyse on B-kupin rinnoista.

Vierailija
4/15 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt neljäs raskaus loppusuoralla. Rintsikat A-kuppia, imetysaikana juuri ja juuri B liivinsyojan kera :-)

Kolme lasta täysimettänyt 6kk ikään ja kokonaisuudessaan 1-1,5-vuotiaaksi. Maitoa on aina tullut yli tarpeen.

Vierailija
5/15 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmattani odotan ja A-kuppi on jo on aina ollutkin. Kaksi lasta olen saanut, esikoisen kanssa imetys ei onnistunut koska en saanut ohjausta vaikka pyysin. Toista imetin 8kk. Imetyksenkin aikana rinnat vaan kovettui ja näytti siltä kuin olisi silikonit, mutta koko pysyi silti samana. Valitettavasti. :P Vaan eipä tullut riipputissejä. ;D

Vierailija
6/15 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt neljäs raskaus loppusuoralla. Rintsikat A-kuppia, imetysaikana juuri ja juuri B liivinsyojan kera :-)

Kolme lasta täysimettänyt 6kk ikään ja kokonaisuudessaan 1-1,5-vuotiaaksi. Maitoa on aina tullut yli tarpeen.

Vierailija
7/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubulaariset rinnat. Maitorauhasta on hyvin vähän tai ei ollenkaan ja maitoakaan ei siten paljoa muodostu. Sama juttu minulla, kaksi lasta saanut ja kummallakaan kerralla ei maitoa juurikaan tullut. Ja nää tissit on tällaset a-kupit joissa töröttävät nännit...

Vierailija
8/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito nousi vasta tyyliin viikon päästä synnytyksistä (joita on kolme takana) ja silloin kuppikoko nousi AA/A-koosta B:hen.

Vierailija
9/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös imettäessä. Maitoa tulee kyllä runsaasti :) Mutta se hyvä puoli tässä tosiaan on, ettei sitten imetyksen loputtua ole riippu rintoja. Samalta näyttää kuin alunalkaenkin.

Vierailija
10/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksia neljä takana, kaikkia imettänyt ongelmitta. Maidon noustessa ihan ekan päivän tai kaks oli pinkeemmät,ja siksi hieman isommat, mutta muuten en imetysaikanakaan isommat. Ja jo ennen raskauksia sellaiset löysät riippuvat, kokoa B-C. Ja painoakin tuli raskauksissa eri tavoin, muttei vaikutusta rintoihin.

Vierailija
11/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ei kasvanu mihinkään. A-kupista. ei raskausaikana, eikä synnytyksen jälkeen. Osittaisimetys onnistui toisesta rinnasta.. petyin itseeni.

Sisko ihmetteli, miksei kasva, kun hänellä taas räjähti rinnat B-kupista D/Eksi ja C:ksi jäi.

Totuus oli, että kehityshäiriö. perse.

Nyt on painoa pudonnut n. 20kg ja loputkin rinnoista lähtenyt veks.

Ei o tissejä ja sitä kyllä häpeän niin, etten kehttaa uimahallin yleisiin saunoihin mennä. Nolottaa, kun teinit kattoo pitkään ja heilläkin on isommat, vaikka ovat vasta nuoria tyttöjä..

Noh, tokaisin tuossa yksi päivä miesystävälleni, että eipä ole ainakaan vielä riipputissejä tullut :D

Äiti 35-v.

Vierailija
12/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhaskudoksen vähyys. Oletan mulla olleen se syy.

Vierailija
13/15 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyivät A-kuppina. Heti synnytyksen jälkeen maito nousi rintoihin, imetin 8 kuukautiseksi. Rinnat sitten imetyksen loputtua pieneni takaisin A-kuppiin. Eikä mitään raskausarpia tai roikkumista ole näkyvissä.

Vierailija
14/15 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Ei mitään tapahdu sillä alueella. Mutta kun vauva alkoi sitten imemään niin johan sitten on povessa kokoa. Sitten kun imetys loppuu niin ovat kuin kärpäslätkät.

Vierailija
15/15 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rinnat kasvoivat ensimmäisessä raskaudessa ja ostin isommat liivit, mutta tällä toisella kerralla rintojen kuppikoko ei ole muuttunut mihinkään. Muutoin rinnat kyllä tuntuvat nopeasti reagoivan hormonitason muutoksiin. Joinain päivinä ne ovat hiukan suuremmat, täyteläisemmät ja kiinteämmät, toisina päivinä pienemmät ja löysemmät.

Kovasti olen miettinyt mistä tällainen ero näiden raskauksien välillä johtuu. Ehkä vanhemmiten hormonitasot ovat jo matalammat, mene ja tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme