Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häihin voi kai laittaa kirkkaan punaisen mekon?

Vierailija
22.07.2011 |

Malliltaan yläosa tiukka, spaghettiolkaimet, selässä nyöritys (nauhat), alaosa tyllillä kohotettu noin polveen saakka.

Laadukas materiaali, ei siis mitään trikoota.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun jotkut viitsii pukeutua värikkäästi. Kesähäissä on liian usein beessiä ja kullansävyjä :/

Vierailija
2/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erehdyksissäni menin ja ostin ystäväpariskunnan häihin kirkkaan punaisen mekon. Ensimmäiset häät missä olen käynyt. ja oli juhlava, polviin asti. Luin vasta edellisenä päivänä, että punainen mekko häissä tarkoittaa yleensä sulhasen rakastajatarta. tämä tosin vanha uskomus, mutta kadutti silti. En nyt kuitenkaan mikään sulhasen rakastajatar ole :D

Myöhäsitä enää kuitenkaan oli mennä vaihtamaan, eikä ollut itsellä kuin valkoisia mekkoja, joita nyt en lunnollisestikaan toisten häihin laita.

Ja kuinka yllättävää, kaikki muuta häävieraat olivat pukeutuneet kesäisen rennosti kukkamekkoihin ja muuhun "tylsään", minä ainoana vieraana juhlavasti (miehiä lukuunottamatta) ja vielä erittän näkyvästi. Eipä ollut muilla mitään "räikeää" päällä ja teki mieli niin vajota maan alle kun hävetti. Ja hävettää vieläkin. En enää koksaan laita häihin räikeää mekkoa, mikä virhe..

Morsiankin illalla pikkupäissään sanoi, tosin vitsillä, että oletkos mieheni rakastajatar...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ollut minäkään sulhasen rakastajatar, siskon häistä oli kyse;-) Enkä kyllä ole koskaan tuosta uskomuksesta kuullut!

Vierailija
4/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä mistään rakastajatar jutusta kuullutkaan. Kunhan et valkoista tai mustaa laita. Jos siis vieras olet etkä morsian itse.

Vierailija
5/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä mistään rakastajatar jutusta kuullutkaan. Kunhan et valkoista tai mustaa laita. Jos siis vieras olet etkä morsian itse.

musta samanmallinen mekko, fuksian väriset kengät, laukku ja huivi. Ja häissä oli nuoremmilla naisilla 50%:lla musta vaate.

Vierailija
6/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tietysti olla, että joku hääparin sukulainen, "vanhan kansan ihminen", pitää punaiseen pukeutumista syntinä tms., mutta jos tiedät, ettei hääpari ole tällaisia tiukkapipoja, niin siitä vaan.

Hartioiden peittäminen kirkossa kai kuitenkin on yleinen hyvä tapa - siis joku huivi tai bolero mukaan.

Vierailija
7/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän häissä :D :D

Vierailija
8/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikäli osuvaa, että eipä sillä sulhasella muitakaan rajastajia ollut. Mutta nyt kyllä kuulen tuosta ensi kertaa.

Vierailija
9/9 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen sopivat punaiset korkeat sandaalit.

En ole käyttänyt mekkoa häissä tai konfirmaatiossa koska veisi huomion juhlakalusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi