Mitä kuuluu mielestäsi tyylikkääseen sisustukseen?
Siis lähinnä olohuoneen sisustukeen, mutta voit toki kuvailla muitakin huoneita. Täällä on vaan niin tarkasti kuvailtu kaikkea junttia.
Mun mielestä sellaiset mielellään vähän vanhahtavat, oikeen huonekalun näköiset huonekalut on aika tyylikkäitä. Voi siellä olla jotain moderniakin seassa. Esillä aitoja tauluja, piano, viulu (jotka on käytössä), kirjahyllykin, jos ei mahdu muualle, kohdevalaisimia..
Mulle tulee mieleen tällaisia asioita.
Kommentit (5)
niin, ettei ole sitä ylimääräistä roinaa esillä.
ei liikaa kuvioita, ei liikaa roinaa
sanon tän nyt ihan omasta näkökulmastani, koska mun mielestä meidän olohuoneen sisustus on keskeneräinen ja tulee olemaan vielä pitkään, ennen kuin on varaa toteuttaa kaikki haaveet.
maalaistalon olohuone viimotteen päälle olevine design-huonekaluineen olisi aika korni, toisaalta ajassa elävässä suomalaisessa maalaistalon kodissa eivät riitele suomalaiset Aallon huonekalut pari vuosisataa vanhojen perintöhuonekalujen kanssa, sellaisenkin olen nähnyt.
Tyylihuonekalut eivät sovi ihmiselle joka pukeutuu vaalean punaiseen plyysiasuun, jonkun näköinen hienostuneen vanhemman ihmisen tyyli pitää olla.
kun on moderni pelkisttey, valkoinen sisustus ja jtn vanhaa siellä seassa, esim vanha massiivipuinen ruokapöytä ja modernit valkoiset tuolit. Ja vaikka pisteenä iin päällä roikkuu lokki-valaisin. Näitä näkee sisustuslehdissä paljon, ehkä meilläkin tulevaisuudessa... Tyylikkäitä sisustuksia on paljon, riippuu vain minkä tyylisestä tyylikkyydestä pitää ;)
Itselleni uppoaa moderni, pelkistetty ja hillitty. Ja hyvä valaistus. Valkoinen hyvälaatuinen karvamatto sopii vaikka minkälaiseen sisustukseen ja turhat roinat, kuviot ja koukerot minusta pois.