Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, helle + paasto!

21.07.2011 |

Panikoin jo nyt ensi viikolla olevaa sokerirasituskoetta, kun pitäisi olla 12 h syömättä ja juomatta... Onko oikeasti niin, ettei saa vettäkään juoda?! Enhän mä pääse edes tk:hon asti pyörtymättä näillä helteillä... Saavat viedä suoraan tiputukseen kokeen jälkeen...

Oisko jollain tietoa tuosta veden vaikutuksesta verensokereihin?

Pauge + Reiska 25+6

Kommentit (4)

1/4 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen joulua saamassa ohjeessa luki, että vettä saa juoda 1-2 dl vettä sen 12h aikana, eli pieni lasillinen.

Mun käsittääkseni vesi 'laimentaa' tulosta eli arvot olisivat matalammat kuin oikeasti. Voin kyllä olla väärässä. Itse olen ko. testissä ollut nyt 10 kertaa 6 raskauden aikana, osassa kun testi on tehty 2 kertaan (rv 13 ja 26).

Vierailija
2/4 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hellepäivän aamuna sokerirasituksessa. Tankkasin viimeiseen hetkeen edellisenä iltana ja jätin sen vesitilkan aamuksi.

Kannattaa varata juotavaa, vettä, jonka sitten heti kokeen loputtua juo. Itsellä ei ollut ja mies tuli autolla pelastamaan. Olisi pitänyt kävellä kotiin noin kilometri ja en uskaltanut lähteä yrittämään.

Varaa luettavaa mukaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin just to.. Meinasin kyllä nuupahtaa sinne! Se litkukin oli vaihtunut ja oli nyt aivan kamalan makuista ja siitä tuli huono olo. Kannattaa ottaa jotain suolaista syötävää sen kokeen jälkeen syötäväksi! Mulla oli vaan banaani ja se ei pelastanut tilannetta, mulla meni koko päivä pilalle, oli niin huono olo. Arvot olii kuitenkin ok :)

Illan aikana join pieniä tippoja vettä ja sit aamulla lääkkeitä ottaessa join hieman enempi, lääkkeet ois muuten takertuneet kurkkuun kiinni.

Eiköhän se kuitenkin onnistu hyvin :)

Vierailija
4/4 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Täytyy kai vaan tosiaan huominen sit tankata oikein huolella... Vielä mietin tässä että uskallanko omalla autolla lähteä, matkaa ei ole kuin 20 km, mut silti mietin että jos alkaa pyörryttää ajaessa... Mieskin menee töihin niin ei pääse kuskaamaan...

Mut kaippa siitä jotenkin selvitään, toivottavasti arvot olisi kohdallaan, sehän se pääasia tässä on! :)