Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! hampaat murenee suuhun

Vierailija
21.07.2011 |

kesän aikana on monen paikan vierestä lähtenyt pala hammasta ja varmaan on nyt suu täynnä reikiä... kuulun siihen ikäluokkaan, jolla on hampaat porattu täyteen amalgamia jo alakoulussa ja nyt sitten näköjään loputkin putoilee suusta

miten mä kehtaan mennä hammaslääkärille tän suuni kanssa, help!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärit on sitä varten, että ne auttaa tälläisiä tapauksia.

Vierailija
2/6 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun uusit kaikki huonot paikat ja latatat amalgaamia edelleen, niin pärjäät taas vuosikymmeniä. Mun hammaslääkäri (yksityinen) laittaa aina amalgaamin mielummin kuin muovipaikan. Kysyy kyllä aina luvan. Amalgaami kestää paremmin, kun muovipaikka kestää keskimäärin 5 vuotta.

Ja nyt kun heti menent niin hampaissa on omaa hammasta vielä jäljellä, joihin voi uudet rakentaa helposti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä kävin viimeks, mut jotenkin tuntuu, että nyt on paaaaljon reikiä =(

miksköhän se nolottaa, aikuista ihmistä?

Vierailija
4/6 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin aina hävettää ihan hirveästi mennä hammaslääkäriin. Oma ongelmani on paha eroosio josta aina huomautellaan (syystäkin, mä en ollenkaan noudata niitä käskyjä olla syömättä hedelmiä ja pysyä muutenkin erossa kaikesta happamasta). Näen välillä jopa painajaisia hampaistani.

Yritän ajatella, ja yritä sinäkin, että siellä hammaslääkärissä menee vain tunti tai maks pari sun elämästäsi. Tsemppaan itseäni etukäteen ajattelemalla, että kun palaan takaisin kotiin, kaikki on muuten samalla tavalla, mutta kellon viisarit ovat vain vähäsen siirtyneet eteenpäin. Ja sitten se on ohi, enkä mä edelleenkään tunne sitä hammaslääkäriä eikä se tunne minua.

Vierailija
5/6 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna tilaan ajan ja hoidan asian kuntoon, tai siis ainakin aloitetaan hoito, tuskin tulee kerralla kuntoon.

ap

Vierailija
6/6 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens perjantaina se sitten odottaa!

JA kiitos vielä tosi paljon tsempistä, ilman sitä olisi jäänyt tilaamatta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi