Käyttäkää oikean kokoisia rintaliivejä!
Monella taitaa olla ympärysmitta liian suuri ja kuppikoko liian pieni. Ympärysmitan pitää olla napakka ja kuppien tukea kunnolla rintaa. Pyytäkää ammattitaitoista myyjää avuksi, ja muistakaa aina sovittaa. Sovittaessa kannattaa vetää paita päälle, näin näkee paremmin miltä rinnat lopulta liivien kanssa näyttävät.
Tämä tuli mieleen noista tissikuvista.
Kommentit (28)
Napakat puristavat ja aiheuttavat hengenahdistusta. Illalla riisuessa jää rintojen alle punaiset rannut. Löysemmät liivit puolestaan ovat selvästi löysät. Kaarituelliset ovat epämiellyttävät pitää, kuin olisi panssari rinnan ympärillä.
Onkohan tämä nyt aistiyliherkkyyttä vai mitä, mutta mieluiten olen ilman koko hökötyksiä. Toisinaan niitä vain on pakko pitää.
Mun koko muuttui kans. Käytin ennen kokoa 85B ja mittautin liikkeessä. Uusi koko on 80D! Ja useita liivejä kokeiltuani löytyi kahdet todella täydelliset. Oikean kokoisetkaan liivit ei ole aina täydelliset, vaan mallikin vaikuttaa!
kalliit liivit liiviliikkeestä, mutta ovat niin napakat, että pitämättä jäivät. Saan rytmihäiriöitä kun puristavat niin.
Osta taakse sellainen jatkopala, niin kupit pysyvät paikallaan mutta ympärysmitta suurenee. Sitten pystyt pitämään.
Jos koko on G75 niin ei ole ihan helppoa käyttää sopivia. "Ammattitaitoiset" myyjät (= liiviliikkeen omistajat) myyvät yleensä liian pienen kupin ja suuren ympärysmitan, mikä on "melkein" sama kun on rinnakkaiskoko.
monilla naisilla on tosiaan väärän kokoiset liivit. Senhän näkee ihan siitä miten vaatteet istuu päällä. Monilla auttaisi jo sekin, että olkaimet eivät olisi kahdeksaa vuotta venyneitä, vaan ne kiristäisi oikeaan mittaan. Toki pitää olla uudet liivit.
ja läskit tursuaa kainaloiden alta ja selästä liivin ympäryksen yli ja ali... jee ja nam.
Joo, todellakin kunnolliset, laadukkaat ja istuvat liivit on ihan ehdottomat. Mä käyn aina ostamassa liivit Sokokselta, Stockalta tai joskus Changesta, just siksi että annan myyjän valita oikea koko puolestani ja auttaa säädöissä. Mulla on painokin vuosien varrella vaihdellut aika paljon ja rinnat ovat vähitellen kasvaneet varhaisteini-iän B-kupista ennen raskautta olleeseen DD:hen. Imetysliivit on E-kupilla, ja nyt 7kk imettäneenä tuntuu että rinnat on edelleen vähintään E. Inhottaa kun vanhat liivit ei tunnu istuvan ja nuo imetysliivit on aika hirveitä. Odotan kuitenkin että lopetan imetyksen ennen kuin menen taas ostamaan kunnon liivejä. Haluan kuitenkin panostaa kunnollisiin eikä se nyt oikein kannata kun rinnat voi vielä muuttua lähiaikoina paljonkin. Sitä odotellessa...
ei se tursuaminen välttämättä johdu mistään liian kireistä liiveistä. Jos läski pakkautuu selkään, se tursuaa, ja sille et mitään voi. Ei niin löysiä liivejä voi ostaakaan ettei tursuaisi.
Ihmiset ovat eri mallisia. Enemmin olen kuitenkin ylläkuvatun muotoinen, kuin sellainen "yläosaton" hehtaaripylly (päärynä).
ja totta nuo chancen liivit ovat ihan kohtuu hintaisia jos vertaa vaikka triumphin liiveihin on hinta aika samoissa ja saa todella oikean kokoiset.
Koot ovat kyllä aika hupaisia 90C kokoisia käytin ennen nyt 80H.