Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä kyllä tullaan haukkumaan provoksi, mutta silti pitää purkaa sydäntä.

Vierailija
20.07.2011 |

Kaverini on suuttunut minulla. Hän tarjosi 70 euroa ruokarahaa, jotta voin hoitaa hänen lastaan (kouluikäinen) viikon ajan. Menivät miehensä kanssa matkalle.

Vaati sitten osaa rahasta takaisin, koska ruoka on ollut halvempaa kuin hän kuvitteli koska olen ostanut leivät leipomosta päivän vanhoina (esim reikäleipiä 3 eurolla), perunat omasta maasta, kalat mies kalastanut, mustikat poimittu metsastä ja maito ostettu Lidlistä jne. lapsi on ollut mukana noilla kauppareissuilla, joten sai mm. oppia, että mistä täällä saa paikkakunnan edullisimmat leivät.

Rahat maksoin äsken hänen tililleen. Kaverini ei vain ottanut huomioon, että olemme vieneet hänen lapsensa huvipuistoon, pariin museoon, ja maauimalaan myös noilla rahoilla yhteensä näihin huvituksiin meni 45 euroa.

Mitä tekisit sijassani?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otatko mun lapset hoitoon? Maksan 80 e/ 2 vrk, tuon ruoat, juomat ja vaipat. 1- ja 2-vuotiaat. Ei tarvitse keksiä huvituksia. :)

Oikein teit!

Seuraavaksi lyöt oman lapsesi perunapussin kanssa ilmaiseen hoitoon viikoksi ja toivot, että retkeillään.

Vierailija
22/22 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tilille olisin laittanut ja saatesanoiksi "Kiitos ja hyvästi", mikäli henkilö ei muutoin olisi ystävänä ylivertaisen hyvä. Jos henkilö olisi aiemminkin lypsänyt minua pihiydellään ja käyttänyt hyväksi, laittaisin tuon piikikkään viestin ja ystävyyden siten poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla