Hyi hitto!! Eilen lähdin kävelylle..
Kävelin ensin tien reunassa kävelytiellä ja lähestyin metsässä olevaa lenkkipolkua. Yhtäkkiä takanani oli mustaakin mustempi mies,mustiin vaatteisiin pukeutuneena. Säikähdin kamalasti kun se ilmeistyi taakseni kuin tyhjästä. No pysähdyin suojatien kohdalle ja annoin hänen mennä ohitseni lenkkipolulle. Koko ajan hän katseli taaksensa minua kun kävelin perässä. Aloin jättämään välimatkaa. Yhtäkkiä tämä mustamies meni metsään, siinä kohtaa ei lähtenyt mitään polkua. Pysähdyin. Näin kun mies jäi siihen vaan seisoskelemaan..odottikohan hän että menen ohi..kuitenkin oli joku raiskaaja! Käännyin äkkiä ympäri ja palasin takasin tien varteen kävelemään. Kiva kun ei uskalla enää edes lenkkipolulle lähteä. Koira olisi mutta on miehen kanssa reissussa. Hemmetin mustatmiehet, pois vaan suomesta tommoset!!!
Kommentit (45)
niin olihan tuo selvästi outoa käytöstä mieheltä
ite olisin kääntynyt kanssa takaisin vaikka mies olisi näyttänyt persu kansanedustajalta
Oletteko koskaan ihan vakavissanne harkinneet johonkin terapiaan menoa tai lääkityksen hankkimista palkotiloihin?
Minä en tosin ymmärrä sitä,että naisihmiset pelkäävät hämähäkkejä tai hiiriä. Minä tapan ne molemmat. Mustia miehiä en, mutta en pelkää ihan yleisesti heitäkään.
Niin niin. Nää "minun hermoni ovat rautaa" naiset ovat ärsyttäviä.
Joo en minäkään mitään hämähäkkejä tai hiiriä pelkää, en tosin tapakaan niitä, koska hämähäkeistä ei ole mitään vaaraa ja meillä ei kotona ole hiiriä, jos olisi niin kissa hoitaa sen puolen.
Sen sijaan ap:n kuvailemasti käyttäytyvä mies (oli minkävärinen tahansa) kyllä pelottaisi ja olisin myös kääntynyt pois. Myöhemmin olisin ilmoittanut poliisille siitä. Kannan mukanani aina, päällekäyjien varalle suunniteltua laitetta joka toimiessaan päästää julmetun kovan äänen ja värjää päällekäyjän tietyllä värillä joka ei lähde pesussa muistaakseni viikkoon.
Ja no, mun päälle on käyty pimeällä lenkkipolulla, mutta kiitos kovan ääneni, muutaman itsepuolustuskikan ja kolmen lenkkeilijän ryhmän mitään mustelmia ja sijoiltaan mennyttä olkapäätä vakavampaa ei käynyt.
Ei minullakaan ole mitään normaalisti käyttäytyviä mustia miehiä vastaan, mutta kun on itsellekin sattunut samantyyppinen tapaus, että lähistöllä asuva musta mies on lähtenyt perään, niin olen vähän varovainen heidän suhteensa, ja sitä tiettyä miestä mulkoilen kyllä vihaisesti aina kun tulee vastaan, että pysyy kaukana!
Mutta joo, kyllä niitä mukaviakin mustia miehiä on, samoin humalaiset suomimiehetkin osaavat olla pelottavia, joten ei nyt kannata yleistää liikaa...
Vai onko siellä nyt liikkeellä useampi?
Muakin vähän ihmetyttää tää "mustaakin mustempi mustaan tuulipukuun pukeutunut tyyppi". Ettei vaan ollut ap:n varjo?
Mitä rikollista mies teki, muuta kuin katseli naista ja pysähtyi kenties kuselle metsän reunaan?
ettei käy metsäpoluilla iltaisin lenkillä. Jos joku hysteerikkö,suomalainen nainen sattuu kävelemään/lenkkeilemään hänen edessä, kohta on poliisit paikalla ja nainen väittää, että mieheni on jahdannut häntä ja yrittänyt raiskata! Tutulle on näin käynyt, eikä lenkkeillyt edes metsässä vaan ihan kadulla.
Muakin vähän ihmetyttää tää "mustaakin mustempi mustaan tuulipukuun pukeutunut tyyppi". Ettei vaan ollut ap:n varjo?
Pitäisi olla aika hyvin maan tavoille oppinut jos kerta tuulipuku päällä!
jonkin aikaa sitten kirjoitteli, kuinka musta mies yritti tarttua kädestä kiinni ohi mennen ja varmasti yritti raiskata tms! Kuulostaa ihan samanlaiselta fantasialta. :D
Oli ne sitten minkä värisiä vaan.
Oikein teit ap. Se jäi varmasti sua odottamaan sinne jonnekin.
Uskoo ken tahtoo, en siitä sen takia tänne kirjoittanutkaan. Ja mies ei todella mennyt kuselle. Ja tiedoksi vielä sen verran että poliisi otti minuun jo yhteyttä asian tiimoilta joten ei pelko miehen outoa käytöstä kohtaan ollut aiheeton. En ymmärrä täällä aina näitä epäilijöitä että onko jutut totta. Tämä nyt on ja jos joku av-mamma tai muu ei sitä usko niin so what? Itse tiedän kuinka pelottava tilanne eilen illalla oli. Ja mustaakin mustempaa käytin siksi että mies oli todella tumma ja vaatteet kenkiä myöten mustat..joten sanonta on tässä kohtaa looginen...jaa että mun varjo..aika omituista että se kulkis jonkun matkan päässä mun edellä ja vilkuilis jatkuvasti taakse..hmm...ap
niin käyttäytyisitkö tuolleen? Etkö ottaisi vauhtia ja menisi metsään piiloon vaanimaan? Sen sijaan että asettuisit näkösälle odottamaan? Se mies on nähnyt sun vauhkon olemuksen ja miettinyt että miten tästä parhaiten selvitään ilman raiskaussyytettä ja tehnyt tyhmiä päätöksiä. Jos se kuvitteli että vaikuttaa vähiten uhkaavalta jäämällä seisomaan paikalleen vähän syrjemmälle tai jotain.
Ihan uteliaisuudesta että mitä itse olisitte te "epäilijät" tehneet tilanteessa? Kävellyt ohi miehestä joka kyttää sua puskassa kun sitä se mies todennäkösesti just halus..Niin ja en oo ainoa ketä on tosta tehnyt ilmoituksen poliisille. ap
kävelee kaikessa rauhassa kotia kohti. Jossain vaiheessa hän tulee sivukadulta av-mamman taakse joka saa hirvittävän sätkyn havaitessaan mustaakin mustemman mustatuulitakkisen mustan. Nainen vilkuilee taakseen jännittyneenä ja päästää pian mustaakin mustemman mustatuulitakin ohitseen. Tämä vilkuilee taakseen siinä toivossa että nainen jäisi tosiaan siihen mutta mitä, nainenhan lähtee uudestaan perään. Lisää vilkuilua asian varmistamiseksi. Voi perse. Mustaakin mustempaa mustaa meistä ottaa päähän. Hän ajattelee päästävänsä naisen ohitseen että saa kävellä rauhassa kotiin ja poikkeaa metsään odottamaan että nainen menee ohi. Huono idea. Kohta polisii tulee ovelle.
Niin ja en oo ainoa ketä on tosta tehnyt ilmoituksen poliisille. ap
Mistäs sinä sen yhtäkkiä tiedät? Provo senkun kehittyy.
niin käyttäytyisitkö tuolleen? Etkö ottaisi vauhtia ja menisi metsään piiloon vaanimaan? Sen sijaan että asettuisit näkösälle odottamaan? Se mies on nähnyt sun vauhkon olemuksen ja miettinyt että miten tästä parhaiten selvitään ilman raiskaussyytettä ja tehnyt tyhmiä päätöksiä. Jos se kuvitteli että vaikuttaa vähiten uhkaavalta jäämällä seisomaan paikalleen vähän syrjemmälle tai jotain.
Sellaiseksihan sinä häntä väität, uhka mahdolliselle raiskaajalle. Voi olla ettei hänellä ollut pahat ajatukset mielessä, mutta tuollainen käytös ei ainakaan muuta kuvaa anna.
Jos sillä miehellä ei ollut pahoja ajatuksia, miksi hemmetissä meni metsään? Olisi vain kävellyt rauhassa pois. Sinne minne olikaan menossa.
"juu, jotta en vaikuta pelottavalta, kävelenpä tuonne metsään seisoskelemaan".... Just....
Oli ihonväri mikä tahansa, olisin minäkin tuossa vaiheessa kääntynyt pois. Tuollainen käytös ei ainakaan hyvistä aikeista kerro...
Kyllä sinä olet väärin käsittänyt, onhan av-mammat jo kauan sanoneet etteivät tummaihoiset raiskaa ;)
Tai tee mitään muutakaan. Ja jos tekevät, heitä on yllytetty!!!
Joten jos sinulle olisi sattunut jotakin, syy olisi sinun koska yllytit. Mitäs kävelit liian läheltä ja keinuttelit persettäsi :) ;)
kyseisestä henkilöstä havaintoja oudon käytöksen vuoksi kun tein poliisille ilmotuksen ja sieltä otettiin yhteyttä.
Niin siltä vähän kuulostaa tosiaan että syy olisi ollut minun jos ja kun jotain olisi tapahtunut! En vaan katsonut turvalliseksi jatkaa matkaa syvälle metsään metsäpolkua kun tummamies piileskeli puskassa takanani eikä muita ihmisiä näkynyt missään, anteeks vaan av-mammat jos tää jonkun mielestä on provo tai muuta mutta totta ikävä kyllä on, niin ku jo sanoin niin ihan sama kuka uskoo ja kuka ei mutta ei mulla oo syytä tämmöstä turhaan tänne kirjotella! ap
vähän pelätä mustia miehiä, kun niin paljon kuitenkin uutisoidaan heidän tekemiään raiskauksia. En siis missään nimeässä haluaisi olla rasisti, mutta kai vähän sitä olen. Siellä Botellonissakin Turussa kaksi tummaihoista raiskasivat naisen. Ja näitä otsikoita riittää.
Tuollaisessa tilanteessa olisin varmasti ihan sydän kurkussa, kaivaisin heti matkapuhelimen ja soittaisin jollekin. Se saattaisi estää mahdolliset raiskaajan aikeet ja ainakin saisi heti paikalle apua, kun pääsisi esim. miehelle kertomaan tilanteen.