Onko teillä seksi ollut hyvää heti alusta lähtien vai harjoittelun myötä?
Meillä alkuun se ei ollut hyvää,mutta nyt vuosien avoimen keskustelun ja kokeilun halun vuoksi täydellistä. Kumpikin tietää mitä toinen haluaa ja mitä ei :)
Mietin vain kun nykyään monet alkutaipaleella olevat suhteet kaatuvat siihen kun seksi ei suju..harjoitusta ja tutustumistahan se vaan vaatii,avoimuuttaa.
Kommentit (10)
Itse olin melko kokematon ja ujo, joten aluksi olin aika pihalla asioista, mutta kovan harjoittelun myötä itsetunto kasvoi ja seksikin parantui täydelliseksi :) Onneksi mies ei jättänyt kun olin aika tohelo sänkyhommissa aluksi... :D
Oli loistavaa ja runsasta heti alkuun, sen jälkeen kausittain ollut välillä huonompaa ja vähäisempää, ja välillä taas vilkastunut. Nykyään on vähän harvalukuista mutta erittäin antoisaa.
oli kivaa ja mukavaa, mutta vasta tässä ajan myötä kun molemmat on päässeet "alkukankeudesta" ja pienestä ujoudesta eroon seksi on muuttunut täydelliseksi. Nyt molemmat uskaltaa ilmaista halujaan ja mielitekojaan paremmin ja heittäytyä koko hommaan mukaan, ei tarvitse "suorittaa" mitään, että saa varmasti toisen tyydytettyä.
oli kivaa ja mukavaa, mutta vasta tässä ajan myötä kun molemmat on päässeet "alkukankeudesta" ja pienestä ujoudesta eroon seksi on muuttunut täydelliseksi. Nyt molemmat uskaltaa ilmaista halujaan ja mielitekojaan paremmin ja heittäytyä koko hommaan mukaan, ei tarvitse "suorittaa" mitään, että saa varmasti toisen tyydytettyä.
että olihan se sähellystä. Ja itsetunnon parantuminen on auttanut siinä, että osaa sanoa ja pyytää. ELi on parantunut huimasti.
yleensä aina ollut hyvää heti alusta lähtien, niin myös nykyisen miehen kanssa.
useita yhden illan juttuja ja miehet ei yhtää tiedä mistä koskettaa,suutelukin on ihan kauheaa jäykkää tai koko naaman nuolemista,ei yhtää ole pussailu kemiat kohdanneet..glitorista ei oikein löydetä jne...urgh..johtuukohan iästä..olen itse 23 joten miehet on ollu saman ikäsiä tai alle 30v kuitenkin.
molemmilla oli heti alkuun jo kristallipallot, niin tiedettiin ihan puhumattakin mistä toinen syttyy.
Alkoi seksisuhteena... Toki siitä vielä parantunut