Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä pebani on liian lättänä..

Vierailija
20.07.2011 |

Ahdistaa, olen hoikka ja pienikokoinen nainen, ok tissit löytyy (joskin jo hieman roipahtaneet) mutta takamukseni on sellainen latuska ja pieni rimppana. Eli pakaroita ei kauheasti ole, tai ne eivät ulkone juuri lainkaan vaan selkä jatkuu suorana ilman sellaista naisellista kaarta. Ja vyötärö on melkein yhtä paksu kuin lantio..olen siis myös kapealanteinen.

En ole ennemmin tähän niin kiinnittänyt huomiota, ennen kuin mieheni kommentoi yhden kaverimme (nainen) takamusta huppelissa ollessaan "jumalaiseksi", ja tällä naisella on sellainen iso, lihaksikas ja ulkoneva peppu. Tyhmää kyllä, olen kehittänyt tästä ongelman, jota olen ajatellut jo päivittäin.. Mieheni huomio ei enää lainkaan sytytä, vaikka harvoin sitä muutenkaan saan, koska mieleen tulee tuo kommentti ja sitä seurannut keskustelu. Mies myönsi, kun kysyin, että peppu on hänelle rintoja tärkeämpi seksikkyydessä ja hän pitää omaa takamustani "ihan jees" -tasoisena. Ei ole halunnut takaapäin naida juuri koskaan :(

MIten pääsen yli tästä ongelmastani, joka on todella typerä (olen jo yli 30 v.), mutta joka on jotenkin romahduttanut itseluottamukseni??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha kitistä hyvän perseen perään, jos ei ole mitään yritystä sellaista saavuttaa.

Vierailija
2/3 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on miehiä, joille juuri pieni takapuoli on se herkuin ja paras. Tuo on nyt vaan sitä miesten tyhmyyttä, että möläytellään tuollaisia asioita. Ja hyvin kai se persus on tähänkin asti kelvannut apn miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikään kropan yksityiskohta ei voisi olla kenelläkään muulla paremmin?

Ihan sama juttu. miehen ihanneperse on jotain muuta kuin sinun, mutta normaali-ihmisille kelpaa loistavasti muukin kuin ihanteellisen täydellinen. Eli jos kerran mies ei valita, älä edes mieti moista pikkuseikkaa.

Lihaksella voi kyllä muokata peppua kivasti. Kyykkäys, luistelu (rullilla ja salilla taljan kanssa "takapotku"), koiran kusetusliike kontallaan jne jne.

Lihaksen rakentaminen on pitkä tie, mutta voimaharjoittelu on joka tapauksessa erittäin hyvä muutenkin, jos työ on istumista eikä muutakaan raskasta liikuntaa tule. Erityisesti naisille! Miehen miellyttämiseksi ei kannata uutta harrastusta ottaa, mutta itsesi takia kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi