Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatella olen 18v äippä ja poika on

Vierailija
19.07.2011 |

hiukan yli vuoden ikäinen. Kertaakaan ei ole poika ollut missään hoidossa, ei edes päivällä. Eli en ole käynyt ikinä edes baarissa, enkä varmaan pitkään aikaan käykkään. Mutta niin ystäväni on jättänyt minut ihan yksin, koska olen kuulemma TYLSÄ kotiäiti.. ilmeisesti he eivät sulata sitä että minulla on nyt perhe etusijalla eikä mikään rilluttelu tms. hohhoijaa.. Aluksi he kävivät kylässä(pojan ollessa1-3kk), mutta pojalla oli koliikki nii lähtivät aina karkuun pojan itkuja ja luulevat varmaan, että sitä on meillä nykyäänkin ihan jatkuvaan ja kun kyselen voinko mennä heillä käymään tai käydäänkö shoppailmassa niin aina on jotain muita menoja..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin tosi tutun kuuloista. (sain ekan lapseni 17v.) Nyt mulla ikää jo 24 v. ja kolmas tyttö tulossa, ja kuitenkin kaverit hylkäsi taas jo raskausaikana. Semmoista se vain on. Kannattaa ehdottomasti yrittää hommata suurin piirtein saman ikäisiä äiti-kavereita. Niistä tietää etteivät katkaise välejä, vaikkei usein välttämättä näkisikään.

Vierailija
2/2 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tutun kuulosta. Sain kanssa lapseni nuorena ja lapsilla ikä ero 1,8kk olin todella se tylsä ja aina sulla on noi lapset mukana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi