Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teille homojen kirkkovihkimistä vastustavat:

Vierailija
19.07.2011 |

mitä jos lapsesi paljastuisi homoksi ja haluaisi kumppaninsa kanssa kirkkovihkimisen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan sanaa, ja uskon myös että homosuhteessa eläminen on Jumalan tahdon vastaista niin miten se, että oma lapseni paljastuisi homoksi, muuttaisi mitään?

Vierailija
2/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan sanaa, ja uskon myös että homosuhteessa eläminen on Jumalan tahdon vastaista niin miten se, että oma lapseni paljastuisi homoksi, muuttaisi mitään?

Vierailija
4/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin lapseni ja hänen kumppaninsa kuten muutkin homoseksuaalit. Parisuhteensa saisivat rekisteröidä ja sitä heidän kanssaan juhlisin täydestä sydämmestä. Mutta kirkkovihkiminen: Ei.

Vierailija
5/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se on Jumalan tahdon vastaista niin minkä minä sille voin?

Vierailija
6/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä erittäin vaikea tilanne.

Vierailija
7/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähtökohta on se, että Raamatussa on paljon muutakin, joka ei enää nykyaikana pidä paikkansa

Vierailija
8/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkivaltiaan Jumalan tahdon tasolle. Eikä tarvitsekaan. Minulle riittää se että Raamatussa lukee että homoseksuaalisen elämän vietto on synti eikä missään tapauksessa sellaista tule vihkiä Jumalan kasvojen edessä.

Minulle on aivan yhtä lailla sama kuka sinne olisi menossa vihille, homoseksuaaleja en hyväksy vihittäväksi, omia tai muiden lapsia.

Itse rukoilisin todella Jumalan puuttumista lapseni elämään jos näin eläisi.

Vierailija
9/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkon ja kristinuskon kanta on aika selvä tässä asiassa ja itsekin kunnioitan sitä vakaumusta vaikka ateisti olenkin...en tajua miksi täytyy saada juuri se kirkollinen vihkiminen.

Vierailija
10/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa että eipä siihen muuta selitystä tarvita. Kyse on siitä uskooko Raamattuun vai ei.

jos lähtökohta on se, että Raamatussa on paljon muutakin, joka ei enää nykyaikana pidä paikkansa