Tälläkertaa TISSIKUVAT jakoon, ystävät! ;D
Eikös täällä ollut joskus aikoja sitten sellainen ketju, mihin linkiteltiin alapääkuvia?
Tajuttoman rohkeaa julkaista sellaisia, vaikkakin nimettömänä.
Onko ketään, joka tohtisi nyt laittaa jakoon tissikuvat? Minä laitan, jos joku muukin! ;)
Kommentit (2695)
Sinä olet kai niin tehnyt, moni lähtee vieraisiin?
Mun äiti on synnyttänyt ja imettänyt kahdeksan lasta. Ja sen rinnat ei roiku yhtään! Niis ei oo raskausarpia tmtn ja on luomut c-d kuppi kuitenkin. Ikää hänellä 48. En tietenkään omista kuvaa äitini rinnoista enkä niitä rupeaisi levittelemään, mutta toivon todella, että minun rintani ovat yhtä kauniit imetyksien jälkeen kuin hänelläkin. Itselläni on b70 koko, 22 vuotias, ei lapsia vielä.
Hitto näin miehen näkökulmasta. Reilu parikymmentä vuotta sitten armeija iässä oli vielä hiukan vähemmän karvoja keulilla niin ns. treenattu kroppa pääsi oikeuksiin mut näköjään kun tulee ikää niin karvat tasottaa virheitä melkoisesti vaikka ei tuota ranta palloa keulilta juurikaan vielä lyödy. M-44, mut hyvää yötä hereillä oli joille.
Pienirintaisilla imetys ei kai näy missään;-o. Itse olen isorintainen ja nyt ylipainoisena muutenkin lässähtänyt, mutta ties vaikka saisin tännekin kuvan joskus aikaiseksi. Raskausarpia mulla ei olekaan niin pahasti, kuin luulin. Joku ihmetteli, että tässäkö ovat suomalaisten naisten tissit - ei kai joku yksinkertainen äijä vaan luule, että muunmaalaisilla tissit on toisenlaisia;-D??! Ei voi olla niin tyhmiä miehiä. Tai niin ainakin haluaisin uskoa....:-0.
Noi sun rinnat on kyl tosi kauniit :)
En osaa laittaa linkkiä.
<a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=5588360.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=5588360.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=5588360.jpg</a>
Haukkukaa vaan jos tuntuu paremmalle.
Älä kärsi huonosta itsetunnosta ihanan söpöt tissit, mielellään niitä katselisin :)
Hei kuule, aivan varmaan on edelleen kauniit. Älkää liikaa epäilkö omaa ulkonäköänne... Rinnat kelpaa varsinkin miehille aivan monenlaisina erittäin hienosti...
ikäni on 20-vuotta yhtä lasta olen imettänyt nyt 10kk ja lopettelemassa olen. kun tissit on maidosta tyhjänä niin ne roikkuu ja pahasti! mun mielestä kaikki tissit oli ihan normeja täällä, samanlaisia kun mun tuttavilla, sukulaisilla ja kavereilla oli imettäny tai ei.
Nuo rinnat on aivan kauheat yäk yäk yäk
Löytyykö vielä niitä rohkeita naisia, jotka haluaisivat esitellä sulojansa?
Edellisetkin olivat oikein hienot.
Nätit on ja upeassa vartalossa
Luultavasti kauneimmat rinnat mitä olen koskaan nähnyt,VAU!!! :D
T: kahden lapsen isä ja lukemattoman määrän tissejä elämässään nähnyt
Kaikki rinnat ovat kauniita. Tietääkseni imettäminen ei muuta rintoja vaan raskaus. Olkaamme ylpeitä, että meillä on rinnat!
Tiedätkö mikä on maailman arvokkainta ainetta? Se on äidinmaito. Äidinmaito on todella ihmeellinen aine. Tietoa äidinmaidon ihmeellisyydestä ei kerrota laajasti.
Olen jo 48-vuotias ja voipi olla, että laitan tänne vielä kuvan rinoistani. Olen imettänyt kuopusta 6 vuotta, juu - kuusi vuotta. Kuopukseni on jo aikuisuuden kynnyksellä.
Parhaat asiat elämässä ovat ilmaisia. Nauttikaa rinnoistanne ja nauttikaa siitä, että voitte imettää! Ja nauttikaa imettämisestä. Imettäminen parantaa naisen seksuaalisia traumoja. Kyllä luoja on ihmeellinen.
Liinamaria
Toivon todella, että laitat kuvia!
Kaksi lasta imetetty.
Ehkä seksikkäimmät ja haluttavimmat nännit koskaan! Tällaiset kun olisi kaikilla naisilla.
kun ei äidit ole kerinneet tisujaan kuvaamaan... ?
Onko minun rinnat rumat vai kauniit?
Nämähän on suorastaan jumalaisen kauniit. Juuri sopivan kokoiset ja oikein hyvän muotoiset.
ikäni on 20-vuotta yhtä lasta olen imettänyt nyt 10kk ja lopettelemassa olen. kun tissit on maidosta tyhjänä niin ne roikkuu ja pahasti! mun mielestä kaikki tissit oli ihan normeja täällä, samanlaisia kun mun tuttavilla, sukulaisilla ja kavereilla oli imettäny tai ei.