Hei te hoikat/laihtuneet !!!!!!
Kertokaa te hoikat tai paljon laihduttaneet parhaat niksinne laihtumiseen. Aion laihduttaa vuodenvaihteeseen mennessä 27 kiloa. Liikuntaa päivittäin vähintään se tunti, paljon vettä ja vähän ruokaa. Mitä muuta? Jotain pikkukikkoja? Pliiiiiis!
:)
;)
Kommentit (43)
Hienoa että oot päättänyt karistaa kiloja ja alkanut etsiä keinoja saavuttaa tavoiteesi!
Uskon että laihtuminen on mahdollista, kun päätät sen tekeväsi ja ajattelet unelmavartaloasi ja tavoitteitasi päivittäin. Muista että vastoinkäymiset ja ajoittaiset retkahdukset eivät haittaa vaan vievät sinua lähemmäksi tavoitteitasi.
Apukeinoja laihduttamiseen on monia ja tärkein toki on kuluttaa enemmän kuin syö. Kuitupitoista, ravintorikasta ruokaa (kasviksia, vihanneksia, täysjyväleipää), ylimääräiset sokerit ja rasvat pois. Allekirjoitan myös vähähiilihydraattista ruokavaliota, paljon salaattia vihanneksia ym. paljon myös vähärasvasta lihaa (kana, kalkkuna), kalaa ja vaan 1 pottu tai lusikallinen riisiä/pastaa ja nekin täysjyvää! Ja monta pientä ateriaa päivässä.
Itse en kuitenkaan suosittele kauheasti käytettäväksi rasvattomia ym. vähäkalorisiatuotteita, sillä tuotteet sisältävät sitäkin enemmän lisäaineita.
Virhe, minkä moni laihduttaja tekee, on vaakaan tuijottaminen. Kun laihduttamisen aloittaa, nesteitä häviää elimistöstä, mikä näkyy muutamana miinuskilona. Kun ylimääräiset nesteet ovat lähteneet, painon putoaminen pysähtyy, mikä saattaa lannistaa ja karkottaa motivaatiota.
Itse olen viime vuosina ymmärtänyt nämä ja säilyttänyt painoni suht samana. Synnytyksen jälkeiset viimeiset kilot olen saanut nyt pois kokeilemalla lisäravinteita, jotka on pistäneet aineenvaihdunnan ja ruoansulatuksen toimimaan. Samalla saa myös kaikki tarpeelliset vitamiinit, kivennäis- ja hivenaineet, mitä ei tänä päivänä ruoasta oikeen enää saadakaan. Tuotteet on tosi hyviä ja niistä on saanut apua myös moni ystäväni, jos tahdot kokeilla, niin voin suositella!
Tsemppiä kovasti!
Pese hampaat aina syömisen jälkeen ja silloin, kun tekee mieli herkkuja. Sitten ei tee hetkeen mieli napostella mitään.
merkitystä ei voi liikaa korostaa. Fillarilla duuniin, rappuset hissin sijaan jne. Kun tämä on säännöllistä, energian kulutus nousee kummasti.