Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko uroskoira hyväksyä naista emännäkseen?

Vierailija
19.07.2011 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älytön väite ettei koira tunnistaisi ihmisen sukupuolta. Kyllä se tietää ihan tasan tarkkaan sukupuolenne

Vierailija
2/17 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten??! Meillä minä, nainen, olen ehdottomasti se, jota parhaiten totellaan. Mitä lie (uros)koira ajattelee, olenko isäntä vai emäntä, väliäkö sillä. Olen se ykkönen. Mies on mun jälkeeni, sitten kakarat. Samoin olen meidän kissoille se Mamma Nro 1;-D!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tositilanne kun pitäsi puollustaa emäntää, suostuuko koira tähän esim lenkkkipolulla

Voi hyvää päivää urpo!

Vierailija
4/17 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koirasta. Varmaan joku pienikokoinen mutta rotikka-/susikoirauros tuskin suostuu alistumaan naisen edessä

Mistä teitä palikoita sikiää?

Vierailija
5/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se emäntä sitten on? Mies? :D

Samoin voisi kysyä, hyväksyykö narttukoira miestä isännäkseen.

Vierailija
6/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin vanhan koiran, joka oli elänyt perheessä, jossa ei edes ollut naista vakituiseen eikä totellut ketään muuta kuin isäntäänsä. Silti se alkoi tottelemaan mua ja otti mut emännäksensa ja totteli mua tosi hyvin, miestäni paljon huonommin.

Vierailija
7/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaksi koiraa, toinen tanskandoggi, toinen saksanpaimenkoira. Molemmat uroksia ja minua tottelevat huomattavasti paremmin kuin miestäni :D

Vierailija
8/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä tajuavat. Mutta ei sillä sukupuolella ole väliä siinä, kuka saa koirat tottelemaan ja ketä ne pitävät isäntänään

Vierailija
9/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koirasta. Varmaan joku pienikokoinen mutta rotikka-/susikoirauros tuskin suostuu alistumaan naisen edessä

Vierailija
10/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on sakemannia ja kyllä mä olen ollut kaikkien koirien pomo.

Vierailija
11/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolme dominoivaa, isoa urosta kasvattanut pienikokoinen nainen..

p.s. tiesitkö muuten, että susilauman johtaja on usein naaras?

Vierailija
12/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Miehille uhittelevat, leikkivät ehkä. Se kenestä se ruoka riippuu, määrää. Uroskoirilla on se yksi ihmisnarttu, se joka on yli muiden, sana on laki... Meidän laumanvartija varasti pöydältä ja emännän "hyi", riitti siihen, että iso piski ryömi pöydän alle (emäntä pieni, koira iso). Mammasuhde se on.

Vierailija
13/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Miehille uhittelevat, leikkivät ehkä. Se kenestä se ruoka riippuu, määrää. Uroskoirilla on se yksi ihmisnarttu, se joka on yli muiden, sana on laki... Meidän laumanvartija varasti pöydältä ja emännän "hyi", riitti siihen, että iso piski ryömi pöydän alle (emäntä pieni, koira iso). Mammasuhde se on.

Entä tositilanne kun pitäsi puollustaa emäntää, suostuuko koira tähän esim lenkkkipolulla

Vierailija
14/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin alfa ilmeisesti tai koira nössö, että ryömii taakseni pelätessään (näin käynyt vain pari kertaa). Toisaalta tositilanteita ei ole tullut vastaan. Reagoi kuitenkin kun mieheni halaa ( tunkee väliin, pyörii ympärillä), jos huutaisin tms.uskoisin että kyllä puolustaa. Karhuntappajaa ei vain turhaan viitsi huudella ja hälytellä, parempi, että koira on rauhallinen eikä turhasta käy kimppuun tee ruumiita. En ole ikinä kurittanut koiraa, lähinnä lellinyt ihan liikaa, muista oikeastaan edes välitä. Kukaan ei käy kimppuun, kun on yli 60kg ja yli 80cm korkea koira mukana lenkillä, metsässä tms...

Vierailija
15/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi! Tästä tuli kyllä päivän naurut!

Vierailija
16/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eläin ymmärtää toisen lajin sukupuolen, niin kysymys kai pitäisi olla niin päin, että "hyväksyykö narttikoira miestä isännäkseen?"

Susilaumassa on käsittääkseni vanha naaras se johtajasusi, ja kai sama pätee koirissakin.

Vierailija
17/17 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katteleppa koirakuiskaajaa joskus piruuttas ;) Cesar saa isot koirat tottelemaan lapsiakin jos vain lapset osaavat homman!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän