Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän alapäätäni

Vierailija
19.07.2011 |

Synnytysten myötä ulommat häpyhuulet ovat ryppyiset ja roikkuvat ja lisäksi toisessa synnytyksessä emättimestä työntyi ulos pieni lerpuke, joka ei sitten enää sisälle palannut. Peräpukamistakin on jäänyt roikkuvia helttoja. Häpeän alapäätäni niin paljon, etten kehtaa enää edes omalle miehelleni näyttää ja ahdistun, jos mies alkaa ehdotella seksiä valoisaan aikaan. Myös gynellä käynti on ihan hirvittävää nykyään. Tiedän, että en varmaankaan ole ainoa ongelmani kanssa (vaikka täällä todennäköisesti kaikilla on alapää ihan vastaavanlainen kuin teininä), mutta miten oppia hyväksymään itsensä? Mihinkään leikkauksiin minulla ei ole varaa. Kerran uskaltauduin lääkäriltä asiasta kysyä ja hän totesi vain, että alapää näyttää ihan siltä, miltä synnyttäneen naisen alapään kuuluukin näyttää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeks mieskaveri sängyssä veti HÄPPÄRISTÄ !

Vierailija
2/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo haittaa ilmeisesti suhdettasi mieheen ja seksielämääsi? Kyllä gynet ovat nähneet tosiaan kaikenlaista.

Eiköhän peräpukamille ainakin voisi tehdä jotain? Rohkeasti vain lääkäriltä kysymään. Ja kaikkea ei voi muuttaa tai kannata lähteä muuttamaan, vaan asioihin on sopeuduttava. Sopeutumista voi auttaa avoin keskustelu miehen kanssa. Minuakin vaivasi tosi paljon emättimessä tapahtuneet muutokset synnytyksen jälkeen, koska niitä puidaan tosi paljon erityisesti tuolla vauvan seksi-foorumilla. Ei auttanut muu kuin avoimesti puhua tästä miehen kanssa ja kyllä helpotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa aika hyvin ap:n kuvausta :D. Mutta oikeasti se on ihan normaalia, kuten lääkärisikin sanoi.

Minä olen jättänyt mahdollisen arvostelun miehen ongelmaksi eikä tuota näytä haittaavan pätkääkään. Hyvin kelpaa, niin pimeässä kuin (ja varsinkin) valoisassa!

Sata kertaa tuhoisampaa parisuhteelle on turha kainostelu ja pahimmassa tapauksessa seksistä (tai jostain asennoista tms) kieltäytyminen häpeilyn takia. Muuten tietysti ei tarvitse tehdä sitä, mikä ei tunnu kivalta, mutta tuon estoisuuden suhteen kannattaa siedättää itseään.

Vierailija
4/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alapää jos minkä näköinen.. Tosin en tiiä ollenkaan miltä näyttä edes ennen (4) synnytyksiä. ;) Mutta nyt katoin miltä peräpukamat näyttää ja järkytyin miten mies on edes viittiny olla takaapäin mun kanssa.. On jotenkin sen verran iljettävän näköistä.. Mut ehkä sillä on silmät kiinni ?! ;)

Vierailija
5/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuskin kai sitä muutenkaan julkisesti ihmisille esittelet. Ongelma olisi esim. se, jos naamasi näyttäisi petolinnun perseeltä ja siitä työntyisi kaikenmaailman löerpukkeita sinne tänne. Naamaa kun on vähän pakko näytellä muillekin.

Vierailija
6/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla vielä kaupan päällä niin hirveät raskausarvet etten ikuna kehtaa olla ilman paitaa vieraiden silmien edessä.. Olen miettiny kirurgille menoa mutta kun en ole ihan varma onko meidän lapsiluku vielä täynnä niin odottelen vielä hetken.

Vierailija
7/15 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalan tuoksu ei ole ongelma niin kauan, kun nainen ei jatkuvasti pyydä suuseksiä. On se kalan tuoksu sen verran haluja vievää. Muutoin hajut tai hajuttomuus eivät häiritse, eikä asiaa oikeastaan tule edes ajateltua. Mieluummin (ja useammin) sitä haistelee kaulaa, rintakehää, poskea ja tietenkin hiuksia."

Vierailija
8/15 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on nykyajan rouvilla ongelmat selffieitäkö otat ja vertaat naapurin rouvan alapäähän kun mun värkki ryppynen voi kauheeta nyt pitää mennä terapiaan ja leikkaukseen

Vierailija
9/15 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaillun perusteella vitttusi on ihan varmasti hirveän näköinen. Mutta ihan oma vika kun päätit uhrata alapääsi. Olisit valinnut sektion. Niin minäkin tein. Ei mitään muutoksia ja pysynyt tiukkana.

Vierailija
10/15 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hävetä yhtään, vaikka esim. toinen sisempi häpyhuuli on paljon isompi, kun toinen. Pitäskö sanoa, että ei vittuakaan kiinnosta.

Mies sanoo, että näyttää, maistuu, tuoksuu ja tuntuu hyvältä.

Vierailija
11/15 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiseeko se räjähtänyt ulokkeita roikkuva löysä vitttusi tämän kaiken hyvän lisäksi? En kyllä haluaisi olla miehesi tilalla, hyh.

Vierailija
12/15 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy peruukkikaupassa ja hommaa alapäähäsi sellainen ryijy ettei sen läpi näy mitään

Vierailija
13/15 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju jo.

Vierailija
14/15 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tulee vitjat.

Vierailija
15/15 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kunnallisella vatsanahkan kiristysleikkauksen laihdutettuani 60 kg. Ihana, ihana plastiikkakirurgi kysyi konsultaatiossa, että nostetaanko samalla roikkuvia häpyhuulia ja suostuin ilomielin. Nyt mulla on litteä vatsa ja alapää yhtä kaunis kuin nuorena. Suosittelen kyllä jokaiselle ongelman kanssa kipuilevalle.