Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö pitää suurimmissa kaupungeissa silmät auki marketeissakin

Vierailija
19.07.2011 |

Olin marketissa perheeni kanssa. Muu perhe oli muualla, mutta menin pienen vauvani kanssa ostoskärryillä eräälle hyllylle, jossa ei ollut muita lähimainkaan. Jätin vauvan selkäni taakse ostoskärryihin, jotka olivat pitkittäin käytävää vasten. Itse katselin vastapäisellä hyllyllä samalla käytävällä eri tuotteita jotka olivat sillä hyllyllä niin levällään ja siksi jätin lapsen selkäni taakse niin, että oudompi luulisi meitä eri "seurueeksi". Pidin kuitenkin koko ajan silmällä lastani, vaikka olinkin kääntänyt hänelle selkäni.

Taakseni tuli jotenkin kerjäläismäisesti pukeutunut vanhempi ulkomaalaiselta näyttänyt nainen ja jäi hiippailemaan lapseni eteen pitkäksi aikaa kuin jotain ihan lapsen vierestä hyllyltä hakien. Aikani siinä oltuani tuli muu perhe ja hiippari katosi.

Mietin olikohan hänellä ihan oikeasti asiaa hyllylle, jossa on harvemmin ostettavia tuotteita (ei luettavia paperitavaroita)vai mitä ihmettä siinä kyttäsi pitkän aikaa ilman että mitään hyllystä käteensä otti. Vauvalle ei leperrellyt tai muuta eikä ostoskäryissä ollut muuta kuin vauva kaukalossa makaamassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän viedään ostoskärryistä yhtä usein kuin keskivertomies ostaa olutta...

Vierailija
2/6 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sun kärryissä olis ollut jotain käsilaukkua tai vastaavaa, josta olis voinut viedä lompakon tai muuta varastamisen arvoista. ja todellakin kannattaa pitää silmät auki nykyään ihan joka paikassa, ei vain suurten kaupunkien marketeissa. marketeissa on ne hyvät apajat lompakoita kärryihin jätetyistä laukuista varastaville hiippareille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja siksi jätin lapsen selkäni taakse niin, että oudompi luulisi meitä eri "seurueeksi". Taakseni tuli jotenkin kerjäläismäisesti pukeutunut vanhempi ulkomaalaiselta näyttänyt nainen... Mietin olikohan hänellä ihan oikeasti asiaa hyllylle, jossa on harvemmin ostettavia tuotteita (ei luettavia paperitavaroita)...

Miksi jonkun oli luultava, että ette ole samaa seuruetta.Itse katselet tavaroita toisella hyllyllä, mutta muut eivät sitä saisi tehdä. Ei kannata tukkia hyllyn vierustoja kärryillä. Juuri siinä takana voi kaupan hyllyllä olla muita asiakkaita kiinnostavia tuotteita. Jos tämä katselija olisi ollut nanso-paitainen suomalaiselta vaikuttava, niin tuskin olisit tätä aloitust aedes tehnyt. Mitä on kerjäläismäinen pukeutuminen?

Vierailija
4/6 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupoissa. Tulee kauhea sotku, jos törmää vaikka lasipurkkipinoon ja posliinitavaraosastolla etenkin.

Vierailija
5/6 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäti lapsesi kärryineen estämään tuota naista tekemästä ostoksiaan. Kaikki tajuavat, että lapsia ei kukaan jätä yksin kärryihin, joten selän kääntäminen ja perssilmällä tarkkailu eivät tee teistä eri seuruetta.

Vierailija
6/6 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja siksi jätin lapsen selkäni taakse niin, että oudompi luulisi meitä eri "seurueeksi". Taakseni tuli jotenkin kerjäläismäisesti pukeutunut vanhempi ulkomaalaiselta näyttänyt nainen... Mietin olikohan hänellä ihan oikeasti asiaa hyllylle, jossa on harvemmin ostettavia tuotteita (ei luettavia paperitavaroita)...

Miksi jonkun oli luultava, että ette ole samaa seuruetta.Itse katselet tavaroita toisella hyllyllä, mutta muut eivät sitä saisi tehdä. Ei kannata tukkia hyllyn vierustoja kärryillä. Juuri siinä takana voi kaupan hyllyllä olla muita asiakkaita kiinnostavia tuotteita. Jos tämä katselija olisi ollut nanso-paitainen suomalaiselta vaikuttava, niin tuskin olisit tätä aloitust aedes tehnyt. Mitä on kerjäläismäinen pukeutuminen?

Minulla on suu ja kieli ja käytän sitä silloin kun on tarpeen eli jos joku on tiellä niin pyydän siirtämään kärryjä ja siirrän ne itse.

Kerjäläismäinen pukeutuminen, no se ei varmaan ole kenellekään epäselvää, katso kadulla olevia kerjäläisiä niin samanlainen oli garderoobi.

Kummasti nuo ryöstelyt vain lisääntyy kesäisin ja ovat enimmäkseen muiden maiden kansalaisten tekemiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi