Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Easy Diet keitoilla laihduttanutta paikalla???

Vierailija
18.07.2011 |

Sitä vaan mietin että voiko kuurin aikana syödä esim raejuustoa keiton kanssa?

Tai lihaa?

Tai yleensäkin jotain missä ei ole hiilareita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiilarittomat lisät ei tuhoa ketoosia.

Vierailija
2/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhelihakeiton niin oli mulle aika tulista niin lisäsin raejuustoa joukkoon.

Mites sitten kun 3 viikon päästä olen polttariporukan mukana menossa syömään ravintolaan, pitäskö mun nyt sit ottaa vaan kahden viikon kuuri ja kolmannella syödä myös normi ruokaa vai voinko vaan kolme viikkoa vetää keittoja ja ti yhtenä päivänä pihvi annoksen tms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juhannusviikon söin normaalimmin, mutta vähemmän just siks, ettei tulis mitään vaivoja. jos sä meinaaat syödä pihviannoksen ja maltilla, niin tuskin siitä on mitään haittaa.

Vierailija
4/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhelihakeiton niin oli mulle aika tulista niin lisäsin raejuustoa joukkoon. Mites sitten kun 3 viikon päästä olen polttariporukan mukana menossa syömään ravintolaan, pitäskö mun nyt sit ottaa vaan kahden viikon kuuri ja kolmannella syödä myös normi ruokaa vai voinko vaan kolme viikkoa vetää keittoja ja ti yhtenä päivänä pihvi annoksen tms...

sit mahdollisimman vähähiilarinen ravintola-annos, lihaa ja kasviksia. Sit voi taas jatkaa pusseilla ihan täysillä.

t.2

Vierailija
5/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia tuloksia olette saaneet ja missä ajassa? Häviääkö nälkä jossain välissä niinkuin jossain väitetään?

Vierailija
6/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut nälkä ollenkaan.

ap

Vierailija
7/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä ajassa lähti 2,4kg. Nälkä lähti jo ekan, tokan päivän aikana. Makeat pussit on KaMaLia, en pystynyt niitä syömään tai juomaan lainkaan. Muutenkin jaoin pussin puoliksi, tuli ihan liian iso satsi kerralla, päivittäinen määrä 2½ pussia. Enempää ei pystynyt.

Ystäväni laihdutti noilla tosi paljon, 2½-3kg lähti viikossa, oli useamman viikon pusseilla ja tuloksena paljon kadonnutta laardia.

Vierailija
8/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin vaan että itseni tuntien niin mä en jaksa mitään pussikeittoja vetää kahta viikkoa.

ap