Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi av-mammat! Lastenne nimet ovat kauheita, halusin

Vierailija
18.07.2011 |

nyt vain kertoa sen. Ne ovat tyylittömiä, karseita luontoaiheisia, juntteja, hienostelevia, koiran nimiä, muotinimiä, lähiönimiä, wt-nimiä tai sitten muuten vaan oksettavia. Kuinka kehtasitte antaa tuollaiset nimet??

T. Ainoa ihminen mailmassa, jonka nimimaku on absoluuttisen oikea ja jonka lapsilla on kauniit nimet. Repikää siitä, ääliöt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vain kertoa sen. Ne ovat tyylittömiä, karseita luontoaiheisia, juntteja, hienostelevia, koiran nimiä, muotinimiä, lähiönimiä, wt-nimiä tai sitten muuten vaan oksettavia. Kuinka kehtasitte antaa tuollaiset nimet??

T. Ainoa ihminen mailmassa, jonka nimimaku on absoluuttisen oikea ja jonka lapsilla on kauniit nimet. Repikää siitä, ääliöt.

Vierailija
2/5 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan karseita ja minun omieni ovat kauniita. ap

Vierailija
4/5 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut. En voi sietää noita noita c-nimiä, sairaaaan tyylitöntä ja oksettavaa. ap

Vierailija
5/5 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hiekat pimpulista pois!

ei liene uutinen ettei kaikki tykkää kaikkien nimistä.

mua ainakaan voi vähempää kiinnostaa mitä täällä tykättäisi mun lasten nimistä,pääasia että itse ja lapset tykkää nimistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän