Alkaa tämä köyhyys ottaa kupoliin....
Miehelläni koulu kesken, nyt pääsi töihin onneksi, vähän helpotusta rahallisesti, mutta koskaan ei tiedä kauanko työt kestää... Itse olen vauvan kanssa kotosalla kotihoidontuella. Itse tiemme valittiin ja tiedettiin mihin ryhdyttiin,mutta jatkuva kärvistely käy oikeasti voimille, olisi kiva joskus tehdä/ostaa jotain ilman laskinta kourassa, että onko nyt varaa... :/ Sukulaiset tietysti auttavat sen mitä pystyvät silloin kun kehdataan pyytää... Kyse on muutamista kympeistä mitä he pystyvät lainaamaan. Toki sekin on auttanut vähän ja olen tosi kiitollinen... Voi kun voittais lotossa.
Kuka auttaisi meitä? :I
Kommentit (23)
Minulta ulosotto vei 300e kuussa pienestä palkasta jolla piti elättää työtön mies ja lapsi.. Oma vika, itseaiheutettua köyhyyttä on turha surkutella! Hommasin paremmin palkatun työn ja myin auton. Nyt lyhennän vain perintätoimistolle valkaa ja pidän lukua että menot pysyvät tuloja pienempinä,vaikka se sitten tarkoittaisikin makarooniviikkoja.. Kaikkea ei voi saada.
ja tarkasta suunnittelusta. yritä löytää joku pieni tulonlähde.. mustikkametsään ja kaupittelet sangollisia 20e:lla vaikka kauppojen seinällä. Ompelet keiju siipiä pikkutytöille ja myyt huuto.netissä. Keksi joku mikä sulle/teidän perheelle passaa. Mä myin huuto.netissä vauva-ajan niin että sain n.50e/kk ylimääräistä. Hoitovapaalla tein töitä toiminimellä 2-7pv/kk sellaisina aikoina kun mies oli vapaalla niin saatiin kotihoidettua lapset taapero-ajankin.
vain töihin mennä, ennenvanhaan jopa musta auto haki työpaikalle, nyt ei hae, tunkua on!!