Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SINÄ, joka olet antanut uskottomuuden/valehtelun anteeksi. Miten sinä ja suhteenne voi nykyään ?

Vierailija
18.07.2011 |

Olen itse vastaavassa tilanteessa. Fyysistä pettämistä ei ole tapahtunut, mutta valehtelua valehtelun perään. Olemme päättäneet jatkaa yhdessä, annoin miehelleni vielä yhden mahdollisuuden. Aikaa asioiden paljastumisesta on puoli vuotta.

En enää mieti joka päivä asioita, mutta voin ajoittain vielä todella huonosti. Minulla on univaikeuksia ja näen painajaisia tapahtuneesta. En luota vieläkään mieheeni täysin. Olen vihainen itselleni, että annoin hänen kohdella minua huonosti. En kestä päivä kerrallaan elämistä , tunnen turvattomuutta, koska koskaan ei tiedä mitä voi taas tapahtua.

Koskahan tämä helpottaa? En kuitenkaan haluiaisi erotakkaan. Olen ajatellut myös kostoa, mutta sekin ei tunnu minulta itseltäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapailimme muitakin vajaa pari vuotta. Sen jälkeen palasimme yhteen ja päätimme aloittaa puhtaalta pyödältä. Nyt olemme olleet jo useamman vuoden tasapainoinen pariskunta. Luotan mieheeni, enkä kaivele menneitä. Siltikään en halua olla tekemisissä naisen kanssa, jonka kanssa miehelläni oli lyhkäinen suhde ennen suhteemme päättymistä.

Vierailija
2/4 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ehkä osasyy siihen,ettei ero oli tilanteessamme ainoa vaihtoehto. Ja mitään fyysistä pettämistä ei siis ole tapahtunut vaan asioiden peittelyä,salailua.

T: Ap

Vierailija
4/4 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen alkoi pikku hiljaa helpottamaan ja nyt 10 vuotta tapahtuneesta suhde voi erittäin hyvin ja me ollaan ehkä rakastuneempia kuin koskaan ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän