Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntolainaa vain 20,000 euroa ja silti ahdistaa!

Vierailija
18.07.2011 |

Minulla on siis 20,000 euroa lainaa asunto-osakkeisiin, joiden arvo on karkeasti arvioiden 100,000 euroa. Lisäksi minulla on 11,000 euroa talletuksina ja käyttötilillä aina vähintään 3,000 euroa. Perintöä on tulevaisuudessa tulossa noin 350,000 euroa. Ei lapsia. Silti taloustilanteeni ahdistaa. Miksi?

Vastaus: pätkä- ja silpputyöt.

Repikää siitä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen hyvin eikä tarvitse tehdä töitä ollenkaan.

Vierailija
2/6 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeesti tarvi tulla tänne, tai muuallekaan, itkemään hyvää tilannetta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain pikkuisen...

Vierailija
4/6 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että takuulla pystyt siitä selviytymään pienilläkin tuloilla! Vai onko sinulla muuten ihan tolkuttomat asumiskulut?

Vierailija
5/6 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tehnyt vain aloitusta, jossa olisit kertonut hyvän taloudellisen tilanteesi? Kyllä me se olis kestetty, ei tuo asunto kadehtimisen arvoinen ole jos on vaan 100 000 euron arvoiset osakekirjat ja lisäksi suurin osa palstalaisista tienaa vähintään 5000 euroa kuukaudessa. Aika pieneltä vaikuttaa sun perintökin.

Vierailija
6/6 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tullut tänne leveilemään, vaan ihan aidosti minua huolestuttaa oma taloudellinen tulevaisuuteni koska pysyvää työtä - tai edes katkeamatonta työtä - on minun alaltani käytännössä mahdoton saada. Koska tahansa voi käydä niin, että pätkä katkeaa ja jään työttömäksi hamaan tulevaisuuteen saakka. Silloin minun on pakko kouluttautua uuteen ammattiin ja se vaatii monen vuoden säästöt.

Ja kuten tuo edellä ollut kirjoittikin, asuntoni ole kadehtimisen arvoinen (= puolet 200,000 euron kaupunkikaksiosta) eikä perintönikään ole järin suuri. Palkkakin jää alle palstan keskiansion ja on vain 2500 euroa kuussa. Tilanteeni on siis kaikkea muuta kuin hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan