Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huurismyyjille pieniä pyyntöjä. Ov

Vierailija
18.07.2011 |

-Ottakaa SELVIÄ kuvia! Eli älkää kuvatko esim. vaatteita kirjavan kukkikkaan päiväpeiton päällä, vaate hukkuu sinne tai älkää kuvatko saman värisen alustan päällä kuin vaate on. Samoin olisi ihan jees jos se kuva on oikein päin eikä esim. alaspäin tms.

-MERKITKÄÄ POSTIKULUT!!!

-Mitat voisi olla ihan jees, varsinkin jos merkin koot eivät vastaa ns. suomalaista kokoa.

-Farkuissa olisi kiva laittaa onko koko TUUMIA vaiko "peruskokoa".

-Dvd-kohteissa laittakaa selvästi esille, jos kannet EIVÄT ole suomikannet! Esim. ruotsikannet pitäisi aina ilmoittaa!

-Jos kirja on kirjaston poisto, niin ilmoittakaa siitäkin.

(-Jos haluatte maksun esim. kolmessa päivässä, ilmoita siitä kohteessa!).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. tavarat voi ostaa myös uutena kaupasta, niin ei tarvitse "kestää" kirppismeininkiä.

Vierailija
2/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. tavarat voi ostaa myös uutena kaupasta, niin ei tarvitse "kestää" kirppismeininkiä.

Ei se ole tiukalla. Ihan oikesasti niitä huutoja voisi tulla, jos tekisi kunnon ilmoitukset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte ostaa ja parempi ettet ostakaan minulta.

Postikuluja en jaksa tutkia valmiiksi, jos joku haluaakni noutaa. Jos joku kysyy postikuluja ennen huutoa, niin tsekkaan ne sitten, tai viimestään kun huuto sulkeutuu ja pitää ilmottaa postikulut.

Mittoja on kysytty tosi harvoin, niin en todella ala niitä joka kerta laittamaan. sitten vielä valitetaan että oli väärin mitattu.

Yritän kyllä kuvailla, jos vaate on mielestäni normaalia isompi tai pienempi, kuin mitä kokolapusssa lukee.

Vierailija
4/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetissä huuda jos susta näitä oleellisia asioita ilmoituksesta puuttuu.

Mä en todellakaan rupea mittailemaan jokaista vaatetta enkä ilmoita postikuluja, koska mua ne ei kiinnosta. Jos joku ne kuitenkin haluaa niin voin sitten mitata ja selvittää.

Vierailija
5/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin vaikeaa ole! Mittaa vaan kirjeen paksuuden ja arvioi painoa. Ja jos myy paljon, niin H-kuoret on hyviä.

Ja ei se mitään vaikuta, että "jos joku haluaa noutaa". Mm. mä en enää jaksa kysellä postikuluja, kun n. 90 % myyjistä eivät jaksa vaivautua vastaamaan.

Ja postikulut olisi tärkeitä tietää senkin takia, ettei summa nouse tolkuttoman suureksi; esim. huudat 1 euron kirjan ja pk:t onkin paketin kulut.. Siinä tulee kirjalle pikkasen "ylihintaa", huutohintaan nähden siis.

Vierailija
6/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetissä huuda jos susta näitä oleellisia asioita ilmoituksesta puuttuu. Mä en todellakaan rupea mittailemaan jokaista vaatetta enkä ilmoita postikuluja, koska mua ne ei kiinnosta. Jos joku ne kuitenkin haluaa niin voin sitten mitata ja selvittää.

ei osaa niitä postikuluja laittaa ylös tai ilmoittaa onko farkut tuumia vaiko ei. Pidä sä vaan kuule rättis saatana ;D

Vierailija
7/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta mun oli ihan asiallisia pyyntöjä ja näin pyrin toimimaan myyjänä. Mittoja tosin laitan vain pyydettäessä, laiskuuttani. Mielelläni kuulen lisääkin vinkkejä. T: tehomyyjä

Vierailija
8/8 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan aina ole 100% varma, mitkä minkäkin paketin postikulut on. Se selviää sitten postin luukulla. Joskus on käynyt niin, että olen pyytänyt ostajalta maksikirjeen mukaan postikulut, mutta sitten postin virkailija onkin näppäränä likkana vähän taittanut ja teipannut paketin kulmaa ja sitten se paketti onkin mennyt halvempana tavallisena kirjeenä. Tämän takia en laita ilmoitukseen muuta kuin maininnan siitä, että postikulut lisätään hintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi