olisitko suuttunut tai eroasitko?
Mies valehteli 10 v käyneensä etelän matkalla (ennen meidän suhdetta). Olisi ollut tilaisuus korjata tieto, mutta eipä korjannut...Vasta kuin 10 v päästä.
Pikku juttu sisänsä, mutta jonkun verran tuon tapaisia "tyhmiä" valheita...kyllähän ne luottamusta syö.
Ihan OK mies muuten...ehkä perheenä kuitenkin parempi kuin yksinhuoltajana.
Kommentit (10)
Oli siis valehdellut, että oli käynyt 10v sitten matkoilla? Miksi? Tehdäkseen vaikutuksen, tyyliin "olen minäkin reissannut"? En ihan nyt tajua..
Sanoi olleensa etelässä, mutta ei ollutkaan? Mistä tuossa nyt pitäisi suuttua? Ja miksi pitäisi erota? Olitteko yhdessä silloin 10 v sitten?
vähässä puhuu totta puhuu paljossakin. Siis vähä ja paljon kulkevat käsikädessä!
Ja jos aikuinen narraa niin se kyllä tarkoittaa et valehtelee myös ja piste.
Pitäisin vakavan keskustelun pöydän ääressä ja sanoisin et katso mua silmiin ja puitas tuo juttu kerran kertakaikkiaan loppuun ilman huutamista jne....
Sitten pyytäisin pyytää multa anteeksi! Miehen asenne kertoo sulle loput.
Siis sanoi sulle että on käynyt etelänmatkalla eikä oikeasti olekaan vai? Mitä tuosta nyt sitten? Et kai tuollaisen takia ole miestä jättämässä?
vaikka tilaisuuksia on ollut...ollaan puhuttu asiasta tai siihen liittyvästä. ap
pikku juttu sinänsä, mutta typerältä tuntuu tuollaiset asiat ja lapselliselta käytökseltä. Tiedän että se ei ole totta, jos valehtelee pienessä valehtelee suuressa...mutta niinhän ihmismieli uskoo ja siksi tuo syö luottamusta...
toisaalta on niin naurettavaakin...
ap
tai siis teidän kanssa...kyllä ymmärrän asian vähäpätöisyyden..ja ehkä sen miten hankalaa on kertoakin myöhemmin totuus...
ap
Juttuhan tuo on, mutta minuakin ihmetyttäisi jos mies keksisi juttuja vaikutuksen tehdäkseen...aika säälittävää, ja jotenkin kertoo se että voi valehdella muustakin, isommistakin jutuista.
Mulle rehellisyys ja avoimuus on tärkeää, se että voi olla ihan oma itsensä toisen seurassa. En kyllä tuon takia edes harkitsisi eroa, mutta ehkä olis hyvä jutella ja kysyä, miksi valehteli ja onko kenties jotakin muutakin keksinyt omasta päästään, kuten opinnot jne..
ap (lisää)
Lisäksi tuollaiset mielestäni kuuluu lasten eikä aikuisen ihmisen valekategoriaan, mutta kukin tyylillään.