Grrrr, en jaksa enää tätä pakkaamista
Ollaan huomenna lähdössä taas reissuun. Yksi rantalomamatka tehty jo tänä kesänä ja kierrelty autolla kotimaassa. Nyt on sitten vuorossa kaupunkilomareissu.
Matkustelu on kivaa, mutta pakkaaminen kyllästyttää niin totaalisesti. En millään jaksaisi pähkiä, mitä tarvitaan minnekin mukaan lapsille ja itselleni. Pienimmälle pitää vielä ottaa omia ruokia ja kaikenmoista vauvavarustetta mukaan. Tuhat tavaraa muistettavana. Tuntuu, että reissua edeltävä päivä menee ihan hukkaan. No, onneksi sitten helpottaa, kun päästään vihdoin matkaan.
Kommentit (6)
Pakkaaminen on todella tympeää puuhaa! Ollaan tehty koko loma yön kahden reissuja. Vaikka ollaan yksi yö, on tavaraa autonperä täynnä :/
Sitten kun auto starttaa, niin helpottaa ja alan nauttia tulevasta reissusta.
Meillä lasten kamojen pakkaus on aina minun huolenani, mies pakkaa vain oman kassinsa...
Lupasin viimeksi reissuun lähdettäessä perheelle ekalla tauolla karkkipussin, jos päästään lähtemään niin, että äiti ei kertaakaan huuda. Isäntä ja esikoinen sitten hyssyttelivät toisiaan, kun minulla alkoivat kierrokset nousta.
Toimi - ja teki minunkin sitä karkkia mieli.
tämä ei nyt yhtään auta ap:ta, mutta minulla on kosketiikkatarvikkeet , matkalääkkeet, ym aina kosmetiikkapusseissa valmiina. Niitä ei siis tarvitse pakata.
paitsi että minua stressaa eniten se, että jotenkin reissuista seuraava päivä menee siihen että tavarat laitetaan kotona paikoilleen, täytellään jääkaappia, pestään pyykkiä, rytmitetään lasten päivä jne..ja muutaman päivän päästä aletaan taas pakkailemaan.
Minä unohdan jatkuvasti lasten tavaroita varsinkin mummoloihin. Nytkin on esikoisen lenkkarit toisessa mummolassa ja huppari toisessa, samoin omat kumpparit...vaatettakin kun pitää olla niin hulluna, koska varsinkin pohjoisessa lämpötilaerot voi olla suuria ja kaikkeen pitäisi varautua.
Mut kesä on vaan kerran vuodessa, joten nautitaan nyt. :)
usein en jaksa edes purkaa tavaroita kasseista. Likaiset vaatteet kyllä laitan pyykkiin. Seuraavan kerran kun lähdetään, on jo osa tavarasta pakattu ja lisään vaan vaippoja ja lisävaatetta. Laita lista jääkaapin oveen mitä pitää ottaa mukaan. Tavalliset vaatteet sekä rannalle että kaupunkiin. Varaudut kylmiin ilmoihin pitkähihaisilla ja lämpimiin lyhythihaisilla. Thats it. Uikkarit mukaan jos matkalla sattuu olla kiva lammenranta.
Helpottaa kummasti seuraavaa reissua varten pakkaamista.
Vielä helpommalla pääset kun reissaatte tosi tiheään: ei kestä pakkaaminen kauaa, kun selkäytimestä muistilista tulee :D
No hyvää reissua kuitenkin! Ja mikä unohtuu, sen voi matkanvarrelta hankkia.