Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveisiä mökkilomalta, olen jo kyllästynyt perhelomaan ja odotan "arkea"...

Vierailija
17.07.2011 |

vaikka ei nyt missään ihan korvessa ollakaan, kaipaan jo Helsinkiin, vaikka täällä oltu vasta hieman yli viikko. Kaikki mukavuudetkin on, joten siinä mielessä helppoa kahden pienen lapsen kanssa. Mutta jotenkin tylsää! Kaipaan arkea ja sitä, että mies kotona vasta illalla. Isompi lapsista kaipaa kavereitaan ja vaatii jatkuvasti leikkiseuraa. Pienempi viihtyy äidin helmoissa, mutta kaipaan siitäkin irti. Arki on jees, tiesin sen jo ennen "lomaa"!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomailtu kohta yhteistä lomaa 4 vkoa ja olen jo valmis arkeen,todella rasittavaa säätää kaikkien kanssa kokoajan.Kenties myös huolestuttavaa..

Vierailija
2/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa kun saa olla lomalla ja olla omien lasten kanssa vuorokaudet ympäri. Saa puuhata ihania asioita.

Ahdistaa se kun lapset menee hoitoon ja kouluun. Lapset ei halua. MInä en halua töihin eikä mies. Kesälomien jälkeen paluu on ankeimmillaan, tuskaa kun pitää taas alottaa se rumpa. Aion NAUTTIA jäljelläolevasta..

Mikä kummallisinta lapset on vilkkaita ja eloisia, ei mitään kovin rauhallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karehdin niitä jotka nauttivat arjesta eli valtaosan aikaa. Itse nautin lähinnä lomista ja odotan niitä tosi paljon. Arki on aika kamalaa, viikonloput sentään ihania

Vierailija
4/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo syksyä, kun mies reissussa, minä kotona (nyt superitkuisen) vauvan kanssa ja vanhempi lapsista puoliaikaisena leikkikoulussa.

ap

Vierailija
5/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän selittääkin että et ole työelämässä :D, eli arki helppoa

Vierailija
6/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin loma.

ap

Vierailija
7/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä lomailu kolmen pienen lapsen kanssa on kauheaa. Siedettävää se on vain jos ollaan matkalla ja kyllä yritänkin matkustaa lomalla koko ajan. Kotona en tahdo juuri olla ja jotain mökkeilyä en voisi edes kuvitella.

Vierailija
8/8 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap