Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallan kertoa äidilleni raskaudesta?

Vierailija
16.07.2011 |

Viikkoja on nyt 9+2. En uskalla kertoa, kun pelkään, että äiti rupee huutamaan ja haukkumaan ja käskee heittää vauvan ikkunasta ulos niin kuin teki siskolleni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä siitä, jos haukkuu, kun tiedät ettei ole terveen ihmisen puheita.

Vierailija
2/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äitis heitti siskosi ikkunasta ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äiti sanoi siskolleni, että heitä se vauva ikkunasta ulos. Oli niin vihainen sikolle, koska teki sen lapsen. Ja mulle jäi paha trauma.

Vierailija
4/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen 32-vuotias. Olen vakituisesti töissä ja oma asuntokin on. Tulen omillani toimeen. Siitä huolimatta pelkään, että äiti ei hyväksy tätä lasta. Musta tuntuu ihan hirveen pahalta.

Vierailija
5/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise nyt ihan ensin se napanuora äitiisi ennen kuin alat tenavia puskemaan tähän maailmaan.

Äitisi ei taida olla ihan terve?

Vierailija
6/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen 32-vuotias. Olen vakituisesti töissä ja oma asuntokin on. Tulen omillani toimeen. Siitä huolimatta pelkään, että äiti ei hyväksy tätä lasta. Musta tuntuu ihan hirveen pahalta.

jolla on mielenterveysongelmia eikä äitisi...

Hei haloo mieti nyt vähän!

Vierailija
7/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet aikuinen ihminen ja äitisi mielipiteellä EI ole merkitystä ! Jos sinä haluat vauvan, se on SINUN asiasi, ei äitisi. Ja älä vaan odota äitisi hyväksyntää jos hän kerta on mielipiteissään noinkin sairaalloinen ja jyrkkä. Keskity sinä vauvaasi ja tulevaisuuteesi.

Vierailija
8/8 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten?!? Emme elä heidän tahtonsa mukaan tai heidän elämäänsä vaan omaamme. Jos ei hyväksy niin hänen häpeänsä. Minun äitini ei hyväksynyt kumppaniani, raskauttani eikä lasta syntymän jälkeen. En ole ollut äitini kanssa tekemisissä. Onneksi anoppi on täyspäinen ja hänen kanssaan helppo tulla toimeen ja rakastaa lapsiamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi