Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan todistaneet perusluonteeltaan kiukkuisen miehen muuttuneen säyseämmäksi?

Vierailija
16.07.2011 |

Mitä sellaista tapahtui, että mies lopetti jatkuvan valittamisen, irvailun, ivailun ja naama nurinpäin olon?

Ihme?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttui yhä pahemmaksi. Siedin ihan liikaa.

Vierailija
2/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen ihan mahdoton kitisijä-valittaja-mököttäjä, ei ole enää. Tässä tapauksessa ehkä ikä teki tehtävänsä.

Vierailija
4/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitinkin tänne jo tänään sen tunnepurkauksen miehen kiukuttelusta ja ärjymisestä.

Ihan rehellisesti sanottuna mun tekis mieli hankkia sille joku maksullinen nainen; josko se laittais sen tyytyväiseksi jos pääsis vaihteeksi painamaan jotain 2-kymppistä. Jos tää mun kolmefemmainen pesä alkaa vituttaan jo? Jotain pitäis keksiä. Mulle tää huorahomma olis ihan ok jos sillä saisin sen tyytyväisemmäksi, ja kunhan ei salaa omin päin huoriin menis.

Vierailija
5/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitinkin tänne jo tänään sen tunnepurkauksen miehen kiukuttelusta ja ärjymisestä. Ihan rehellisesti sanottuna mun tekis mieli hankkia sille joku maksullinen nainen; josko se laittais sen tyytyväiseksi jos pääsis vaihteeksi painamaan jotain 2-kymppistä. Jos tää mun kolmefemmainen pesä alkaa vituttaan jo? Jotain pitäis keksiä. Mulle tää huorahomma olis ihan ok jos sillä saisin sen tyytyväisemmäksi, ja kunhan ei salaa omin päin huoriin menis.

Mies kitisee jopa siitä, jos yritän hänen mielestään ehdotella liian USEIN seksiä. Kitisee lapsista. Kitisee mun sukulaisista. Kitisee töistään. Kitisee omista sukulaisistaan, eurosta, elämisen kalleudesta, loma-ajan reissusta, laskuista, televisio-ohjelmista, musiikista, facebookista, mun kavereista (joita ei paljon edes ole, kun miehellä pakko ampua alas kaikkien elämäntyylit, puheenaiheet vähintäänkin hymähtelemällä alentavasti).

Sillon vissiin kestomenkat. Väsyttää. Aikoinaan ihastuin miehen jämäkkyyteen ja siihen, että hänellä on omat mielipiteet. Nyt keski-iässä tosiaan tuntuu vaan pahenevan. Ei haluttaisi enää oikein missään edes käydä miehen kanssa, kun aina vaan yltyy kiukuttelemaan. :( Voi itku tätä elämää.

Vierailija
6/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusluonne ja asennoituminen elämään on yleensä melko pysyvä.