Jätätkö tekemättä sellaisia lempiruokiasi, joista muut perheenjäsenet ei tykkää?
Kommentit (13)
Teen itselleni omia herkkuruokiani ja muille muita ruokia. Siksikin, että olen kasvissyöjä ja muut eivät.
mutta syön kyllä sitä itse. Muutoin perhe on kaikkiruokainen.
Silloin on vain muutakin ruokaa tarjolla.
Teen niitä silti. Sellaisina päivinä kun on ruokana jotakin "mun ruokaa" (jota kyllä yleensä ainakin joku lapsista suostuu syömään), niin mies tekee yleensä jotakin muuta ruokaa jota ne muut syövät. Jos ei tee, niin minä teen sitten.
Paljon useammin teen muiden lempiruokia, joita en itse syö. Hassua, mutta totta.
Teen sitä kuitenkin, silloin teen myös jotain muuta ruokaa.
Silloin tällöin ostan rasiallisen herkkusieniä ja paistan ne pannulla lisäkkeeksi. Niitä saa kaikki sitten maistella, mutta varsinaista sieniruokaa en kyllä tekisi. Enkä missään nimessä kahta eri ruokaa.
Mieheni ei pidä kalasta ja katkaravuista, mutta lapset pitävät, joten kalaruokia meillä syödään ihan normaalisti. Ja on se mieskin oppinut niistä pitämään. Ilmeisesti heillä kotona ei juuri kalaa syöty.
Kerrankin lupa olla jakamatta jotain muille! :D
Teen aina jotain muutakin ruokaa jos herkuttelen vaikkapa kaalilaatikolla tai sienikastikkeella.
yksi muukin tykkää. Aika harvoin näitä kuitenkin teen.
Muut söivät lohta, minä mustekalaa :oP
Poika 2v söisi vain makkaraa, jos saisi päättää, silti tehdään ja tarjotaan kaikenlaista.
Itse tykkään esim. maksasta ja kaalista, joita mies ei voi sietää. Joten teen niitä kun mies on reissussa. Samoin hän tekee jotain minun inhoamiani vain itselleen. Jos poika on kotona niin hänelle kyllä tarjotaan (paitsi tuota maksaa vielä iän puolesta).
Meitä on viisi, joten ihan sula mahdottomuus, että kaikki tykkäisivät kaikesta. Sitä paitsi mä olen sitä mieltä, että lasten pitää oppia syömään myös ruokia, joista eivät niin tykkää.