Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätätkö tekemättä sellaisia lempiruokiasi, joista muut perheenjäsenet ei tykkää?

Vierailija
16.07.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on viisi, joten ihan sula mahdottomuus, että kaikki tykkäisivät kaikesta. Sitä paitsi mä olen sitä mieltä, että lasten pitää oppia syömään myös ruokia, joista eivät niin tykkää.

Vierailija
2/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itselleni omia herkkuruokiani ja muille muita ruokia. Siksikin, että olen kasvissyöjä ja muut eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syön kyllä sitä itse. Muutoin perhe on kaikkiruokainen.

Vierailija
4/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on vain muutakin ruokaa tarjolla.

Vierailija
5/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niitä silti. Sellaisina päivinä kun on ruokana jotakin "mun ruokaa" (jota kyllä yleensä ainakin joku lapsista suostuu syömään), niin mies tekee yleensä jotakin muuta ruokaa jota ne muut syövät. Jos ei tee, niin minä teen sitten.

Vierailija
6/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon useammin teen muiden lempiruokia, joita en itse syö. Hassua, mutta totta.

Vierailija
7/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä kuitenkin, silloin teen myös jotain muuta ruokaa.

Vierailija
8/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin ostan rasiallisen herkkusieniä ja paistan ne pannulla lisäkkeeksi. Niitä saa kaikki sitten maistella, mutta varsinaista sieniruokaa en kyllä tekisi. Enkä missään nimessä kahta eri ruokaa.

Mieheni ei pidä kalasta ja katkaravuista, mutta lapset pitävät, joten kalaruokia meillä syödään ihan normaalisti. Ja on se mieskin oppinut niistä pitämään. Ilmeisesti heillä kotona ei juuri kalaa syöty.

Vierailija
9/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin lupa olla jakamatta jotain muille! :D

Vierailija
10/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina jotain muutakin ruokaa jos herkuttelen vaikkapa kaalilaatikolla tai sienikastikkeella.

Vierailija
11/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi muukin tykkää. Aika harvoin näitä kuitenkin teen.

Vierailija
12/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut söivät lohta, minä mustekalaa :oP

Vierailija
13/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 2v söisi vain makkaraa, jos saisi päättää, silti tehdään ja tarjotaan kaikenlaista.

Itse tykkään esim. maksasta ja kaalista, joita mies ei voi sietää. Joten teen niitä kun mies on reissussa. Samoin hän tekee jotain minun inhoamiani vain itselleen. Jos poika on kotona niin hänelle kyllä tarjotaan (paitsi tuota maksaa vielä iän puolesta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä