Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se Black Swan hyvä leffa? Onko joku nähnyt?

Vierailija
16.07.2011 |

Ei kai se pyöri vaan sen baletin ympärillä koko ajan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie Portman on aivan loistava näyttelijä

Vierailija
2/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt, ei lähtenyt koskaan kunnolla käyntiin.

Ja pääosan esittäjä on huono näyttelijä. Sellainen tyhjä ilme naamalla ihan koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pyöri vaan baletin ympärillä. siinä on muutakin, aika vähän loppujen lopuksi on balettia. mun mielestä oli karu leffa, odotin olevan parempi kun monet on sitä kehunu..

Vierailija
4/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi sanoa, että jos tykkää Hollywoodin mainstream-leffoista, niin ei tykkää Black Swanista. Se on liian ahdistava ja vaikea semmoisille, jotka menevät leffateatteriin nollaamaan aivonsa.

Vierailija
5/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta tykkää ne, joiden mielestä pitää tykätä taideleffoista, kun se on niin kulttivoitunutta...

Vierailija
6/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta tykkää ne, joiden mielestä pitää tykätä taideleffoista, kun se on niin kulttivoitunutta...

Sinäkin kuulostat katkeralta siitä, että kaikki eivät jaa samaa leffamakua kanssasi.

Eri elokuville on eri kohdeyleisö. Mä en katso perus-Hollywood-viihdettä, koska en saa siitä mitään irti. Katsoin kyllä nuorempana, ja silloin sainkin siitä tarpeekseni. Mutta ei mua kiusaa se, että toisilla on erilainen maku elokuvissa kuin mulla. On niin erilaisia tapoja nauttia elokuvista.

Vierailija
7/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsojalle. Jos et sellaisesta pidä niin älä katso.

Vierailija
8/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole samaa mieltä kanssasi...

Katsoin ko. leffan juuri ja kyllä siitä paistoi laskelmallisuus myydä se nimenomaan tietyntyyppiselle kohdeyleisölle, tuollaiselle kuten kuvasin.

Juoni oli heikko, pääosan esittäjä oli heikko, eikä leffa kantanut loppuun asti. Eikä tämä ole vain minun mielipiteeni.

Vierailija
9/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vaikken todellakaan ole mikään kultivoitunut taideleffojen ystävä.

Vierailija
10/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono elokuva kokonaisuudessaan. Naurettavinta että yhden ilmeen "näyttelijä" sai surkeasta esityksestään Oscarin.

Vierailija
11/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Portman oli upea roolissaan. Itse pidän baletista ( tanssin teiniksi asti, mutten tod.hyvä ollut) ja juoni oli riittävä vaikkakin ennalta arvattava. En voi sietää jtkn "Vettä elefanteille-tyylistä" typerää "he saivat toisensa ja elefantin kaupan päälle, 5 lasta ja onnellisen elämän -soopaa".

Vierailija
12/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vissiin riittää balettielokuvassa.

Vierailija
13/13 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on leffa, josta tykkää ne, joiden mielestä pitää tykätä taideleffoista, kun se on niin kulttivoitunutta...

sa ajotain ajattelmisen aihetta. Elokuvat, joissa jo etukäteen osaa itse käsikirjoituksen arvata, ovat tylsiä minulle.

En pidä kyllä kaikista taideleffoista, joten tuskinpa elokuamakuani sanelee "pakko tykätä, kun on taideleffa".

Ja joskus, kun haluan nollata aivoni, menee tuollainen perushollywood-leffakin katselussa läpi.