Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

outo mahakipu.. umpisuoli? pelottaa!

Vierailija
15.07.2011 |

tämän päivän aikana minulla on alkanut tuntua oikealla puolella alavatsassa, jossain tuolla lantioluun lähettyvillä outoa kipua.. vähän sellaista pistävää. kun näin normaalisti on paikallaan niin ei tunnu ollenkaan, mutta esim. kävellessä kun "tärähtää" niin hieman sattuu. jos painan kohtaa, ei satu ollenkaan.. mistähän tämä voisi johtua? kenelläkään ollut samanlaista? pelkään että olisi umpisuolentulehdus. onko kenelläkään siitä kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkennan vielä vähän. aluksi kipu oli hieman sellaista "säteilevää" ja jonkin verran menkkakipua muistuttavaa..

Vierailija
2/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juurio omat raskauskipuni alkuraskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

umpilisäkkeen tulehdus mutta siinä oireet kyllä sitten pahenevat ajan myötä eli päivystykseen jos näin käy. Minun korvaan tuo kuulostaa vähän ehkä ovulaatioltakin.

Vierailija
4/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mennyt lääkäriin ja seuraavana päivänä oli jo parempi. Eli ei ollut umppari.

Voi olla ruoansulatusvaivoja tai jotain virtsatiejuttuja. Mutta paljon mahdollista, että on umpisuoli. Tarkkaile, jos nousee kuumetta tai kipu pahenee tai ei mene ohi mene päivystykseen.

Vierailija
5/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin siis jo pitkällä raskaana, ei ollut mitään alkuraskauden juttuja. Meni ohi muutamassa päivässä. JOs pahenee niin lääkäriin välittömästi! Ei se umppari mikään kamala juttu ole. Leikataa ja pari viikkoa saikkua.

Vierailija
6/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin johtua naistentaudeista, kysyppä gyneltä, jos ei mene ohi muutamassa päivässä! Todella jos pahenee kipu, niin lääkäriin ja päivystykseen

Vierailija
7/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden mahdollisuus kyllä on, mutta vauvaa on "alettu yrittämään" vasta noin viisi päivää sitten :D ei kai se näin nopeasti voi tuntua? vai voiko?

minulla ei ole ollut kuukautisia pariin vuoteen, kun ensin olin raskaana ja sitten imetin, imetän vähän edelleen. lapsi jo yli vuoden. ovulaatiokipuja ei ole koskaan aiemmin ollut, pelkästään jotain tämäntyylistä juuri ennen menkkojen alkua.. voihan se toki olla sitäkin että jos nyt vihdoin ovat alkamassa. :) valittelin kipua miehelleni ja hän sanoi että juuri tuossa kohtaa on umpisuoli. kauhutarinoita tästä olen kuullut, ja siksi pelottaa..

Vierailija
8/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes aina juuri tuollaista kun on ovulaatio. Sulla irtoaa oikealt puolelta munasolu joten kipin kapin touhuumaan :D

Ja kokeile hyppiä. Jos pystyt, se ei ole umppari. Umppari kun on tulehtunut, ei pysty hyppimään.

Vierailija
9/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se kipu on ihan tajutonta,oksentelet ja kuume nousee!!

Vierailija
10/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppiä pystyy. hieman (ehkä) vihlaisee mutta ei pahasti :) ehkä tämä sitten on ovulaatiota. miksihän nyt tuntuu, kun aiemmin lapsen syntymän jälkeen ei ole tuntunut?

kipu on ehkä vähän voimistunut aamusta. pitääpä seurailla.. kävin aika rankan treenin iltapäivällä. en tiedä sitten onko sekin voinut vaikuttaa kipuun.

Vierailija
11/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää ennen leikkausta. Kipu oli vihlovaa. Luulin itseäni vain luulosairaaksi ja napsin särkylääkkeitä. Kolmantena päivänä kävelin jo kippurassa ensiapuun. Ei ollut kuumetta, tulehdusarvot taisi olla 50 paikkeilla.