Ärsyttääkö muita äitejä
se, että sulle jää enemmän vastuuta lasten hoidossa ja kasvatuksessa? Miten se näkyy perheessänne?
Kommentit (6)
Ehkä vähän enemmän on vastuuta minulla, mutten koe sitä mitenkään ärsyttävänä, koska mies hoitaa paljon sellaisia hommia, joita itse en tahdo hoitaa.
vastuuta? En tiedä, ei heidän mahdollinen ärtymyksensä kyllä näy meille asti. On tuota kuusiaitaa. Kai ne tulisivat pihalle asti anelemaan, jos tahtovat ottaa muksuistani enemmän huolta.
Sulla on aika huono huumorintaju
joten se ei ole se mistä mä alkaisin ensinnä valittaa. On niin hirveän paljon pahempiakin kanoja kynittävänä.
joinain päivinä, jos itselläni on ollut rankkaa tai olen väsynyt, tuntuu että mulla on aivan liian suuri taakka harteillani, niin että tunnen suurta epätoivoa ja turhautumista ja itkeskelen, miten oikein pärjään tämän valtavan vastuun kantajana.
Joinain päivinä taas kaikki sujuu hyvin.
Mä teen meillä 95% kaiken kasvatukseen ja lasten henkiseen ja fyysiseen huolenpitoon liittyvän.
Mies kun kyselee "mitä mä laitan tälle päälle?", "annanko nyt ruokaa?", "käynkö jo viemässä pesulle?", "monelta tää nukkuu päiväunet?"... välillä riepoo joo. En voi ymmärtää, etteikö se mies jo tiedä noita asioita! Pieni on vuoden ja mies on kuitenkin hoitanut vauvaa ihan pienestä asti. Hakeeko sitten ns. varmistusta niille omille ajatuksilleen, vai mitä? Kuitenkin pärjää hyvin lapsen kanssa vaikka minä en ole paikalla.
vastuuta? En tiedä, ei heidän mahdollinen ärtymyksensä kyllä näy meille asti. On tuota kuusiaitaa. Kai ne tulisivat pihalle asti anelemaan, jos tahtovat ottaa muksuistani enemmän huolta.