12- ja 13-vuotiaat tytöt lähtivät katselemaan poikia!
Tuntuu oudolta, kun itse olen tuon ikäisenä vielä leikkinyt nukeilla. Poikia en ole varta vasten käynyt katselemassa mielestäni koskaan. Itse asuin maalla, joten lähistön pojat oli nopeasti katseltukin. Kai tämä on sitten nykyaikaa... Mun mielestä voisivat vielä pysyä lapsina muutaman vuoden!
Kommentit (9)
Ihan järki-ihminen minusta on kasvanut, vaikket sitä uskoisikaan :)
Mutta säkin olisit varmaan voinut säästää nuo kokeilut myöhempäänkin, vai kuinka...
Mutta säkin olisit varmaan voinut säästää nuo kokeilut myöhempäänkin, vai kuinka...
Äitiäni en edes nähnyt kovin usein, kun oli eri kaupungissa töissä. Itse aion pitää parempaa huolta omista lapsistani.
raskasta ollut sulle ja vanhemmillesi.
kävin tuon ikäisenä nuorisotalolla katsomassa niitä poikia:) ja vain katsomassa!
Alkoholi ei kuulunut kuvioihin eikä pussailukaaan:)
Nuket jäivät taakse tokaluokan jälkeen, sitten oli jalkapallo, vaatteet ja pojat:)
Toivottavasti muistit varoittaa katselun KAAMEISTA seurauksista :D :D. Kuten erään luokkakaverini äiti sanoi tyttärelleen kun sillä alkoi kuukautiset (varmaan just 12-13v), et "Nyt sun pitää sit tästä lähtien varoa poikia" :D No, siitä tulikin sellainen tiukkapipo, ettei sen perään ainakaan teini-iässä kukaan poika juuri katsellut..
Vakavasti ottaen, tuossa iässä ne oikeesti vaan katselee. Minä aloin katsella poikia vasta 15-vuotiaana, ja meninkin sitten heti vähän turhankin pitkälle. Ne, jotka oli jo sitä katselua tehneet, olivat ehtineet jo keskenään ja äitien kanssa käymään monta rakentavaa keskustelua seksistä, seurustelusta, nuorista miehistä ym, ja olivat huomattavasti paremmalla järjellä varustettuja kuin meikäläinen..
Toivottavasti muistit varoittaa katselun KAAMEISTA seurauksista :D :D. Kuten erään luokkakaverini äiti sanoi tyttärelleen kun sillä alkoi kuukautiset (varmaan just 12-13v), et "Nyt sun pitää sit tästä lähtien varoa poikia" :D No, siitä tulikin sellainen tiukkapipo, ettei sen perään ainakaan teini-iässä kukaan poika juuri katsellut..
Vakavasti ottaen, tuossa iässä ne oikeesti vaan katselee. Minä aloin katsella poikia vasta 15-vuotiaana, ja meninkin sitten heti vähän turhankin pitkälle. Ne, jotka oli jo sitä katselua tehneet, olivat ehtineet jo keskenään ja äitien kanssa käymään monta rakentavaa keskustelua seksistä, seurustelusta, nuorista miehistä ym, ja olivat huomattavasti paremmalla järjellä varustettuja kuin meikäläinen..
missään vaiheessa, että omani olisi lähtenyt poikia katselemaan... Tämä oli vain ihan yleisellä tasolla! ;)
ap
Mun 12-vuotiaalle pojalle tytöt tänään soittelivat kihinäpuheluita ja pyysivät tulemaan heidän kanssaan hengaileen.
Poika lähti kaverinsa kanssa kalalle:D
raskasta ollut sulle ja vanhemmillesi.